مشروح اخبار


» پیام تبریک و تسلیت فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت سردار "حجازی"



سردار"کیقباد مصطفایی" فرمانده انتظامی استان در پیامی عروج ملکوتی و شهادت سردار سرتیپ "سیدمحمد حسین زاده حجازی" جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک و تسلیت گفت.

سردار"کیقباد مصطفایی" فرمانده انتظامی استان در پیامی عروج ملکوتی و شهادت سردار سرتیپ "سیدمحمد حسین زاده حجازی" جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، متن پیام بدین شرح است.
بسم رب الشهداء و الصدیقین
خبر عروج آسمانی یکی دیگر از یادگاران و رزمندگان ارزشمند دوران دفاع مقدس، فرمانده پرتلاش، خستگی ناپذیر، متواضع و ولایتمدار موجب تالم و تاثر همگان گردید.
درود خدا بر دلاور مردانی كه در طول زندگی خويش مجاهدت استقامت، استواری و پايداری را در پرونده زرينشان نگاشته و سرافراز و پر افتخار در راه سربلندی كشور اسلامی و عظمت ملت ايران، لحظه‌ای نياسودند.
بی شک نام و یاد آن سردار دلاور و شجاع جبهه‌های دفاع مقدس در هشت سال جنگ تحمیلی و خدمت صادقانه در جای جای میهن اسلامی و جانبازی برای اسلام و وطن عزیز در میدان تکلیف و تعهد؛ برای همیشه زنده و روشنی بخش راه خطیر نسل‌های امروز و فردای نهاد مقدس و مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خیل عظیم جوانان غیور و غیرتمند این سرزمین خواهد بود.
اینجانب شهادت پرافتخار این سردار عالیقدر و مخلص و جانباز سرافراز را محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران، خانواده معظم شهداء و آحاد فرماندهان، مسئولین و همرزمان این شهید تبریک و تسلیت عرض می نمایم.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
سرتیپ دوم ستاد کیقباد مصطفایی



تاریخ انتشار : 30 فروردین 1400, 12:43



» اخبار مرتبط:

  • فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پیامی شهادت سردار سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت
  • پیام تسلیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت سردار همدانی
  • سردار سرتیپ قاآنی به فرماندهی نیروی قدس سپاه منصوب شد
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت سروان مقداد بویر
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت سردار ابوحمزه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟