مشروح اخبار


» 2خبر جدید از نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد



فرمانده انتظامی استان در پایان با تاکید بر تشدید برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای با سوداگران مرگ و باندهای قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف ۵۸ کیلوگرم حشیش در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی استان از کشف ۵۸ کیلوگرم حشیش در محور شیراز- یاسوج خبر داد.
به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "کیقباد مصطفایی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ شهرستان بویراحمد ضمن هماهنگی با مرجع قضائی حین کنترل خودروهای عبوری محور شیراز به یاسوج به یک دستگاه خودروی خاور مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۵۸ کیلوگرم حشیش که به طرز بسیار ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این رابطه راننده دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
فرمانده انتظامی استان در پایان با تاکید بر تشدید برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای با سوداگران مرگ و باندهای قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.


***************************
کشف احشام قاچاق در گچساران
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف احشام قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید محمد موسوی" اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی با همکاری اداره منابع طبیعی و پلیس پاوا شهرستان گچساران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی قضائی در محور شیراز - گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.
 وی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه کامیون بنز حامل احشام قاچاق مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
 موسوی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور ۶۳ راس احشام قاچاق از نوع گوسفند که قاچاقچیان قصد انتقال آنها را به یکی از استان های همجوار کشور برای صادرات غیر قانونی داشتند، کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به این که کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعلام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: راننده خودرو در این راستا دستگیر به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.



تاریخ انتشار : 7 اردیبهشت 1400, 12:25



» اخبار مرتبط:

  • 2 خبر جدید از نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف کالای قاچاق در محور" دیلم- کهگیلویه"
  • کشف محموله قاچاق میلیاردی در دنا
  • کشف 20 کیلوگرم حشیش از خودروی سواری در گچساران
  • کشف محموله قاچاق میلیاردی در گچساران /جزییات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟