مشروح اخبار


» 3 خبر جدید از نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد



فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۶ نفره سارقان حرفه‌ای احشام با اعتراف به ۱۴ فقره سرقت و کشف ۱۳ رأس دام سرقتی در محور شیراز به یاسوج خبر داد.
 

انهدام باند سارقان احشام در یاسوج

فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۶ نفره سارقان حرفه‌ای احشام با اعتراف به ۱۴ فقره سرقت و کشف ۱۳ رأس دام سرقتی در محور شیراز به یاسوج خبر داد.
به گزارش راک نیوز به نقل از  پایگاه خبری پلیس؛ سردار"کیقباد مصطفایی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان بویراحمد، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات خاص پلیسی، تلاش شبانه روزی و گشت زنی های هدفمند ۶ نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و حین انجام سرقت دستگیر و ۱۳ راس بزغاله مسروقه از آنان کشف و ضبط کردند.
مصطفایی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به پلیس آگاهی استان منتقل و در بازجویی های اولیه به ۱۴ فقره سرقت محموله در محورهای مواصلاتی استان اعتراف و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودرو پژو پارس متعلق به آنان نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند از شهروندان درخواست کرد: ضمن توجه به نکات حوزه پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده افراد مشکوک و یا هرگونه عمل مجرمانه موضوع را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.
*******************************
دستگیری سارقان مغازه ها با ۳۰ فقره سرقت در بویراحمد
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۲ نفر سارق مغازه ها با اعتراف به ۳۰ فقره سرقت در شهرستان بویراحمد خبر داد.
 به گزارش راک نیوز به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سعید بالش زر" اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مراجع قضایی و با هماهنگی ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان بویراحمد، با انجام گشت زنی هدفمند ۲ نفر سارق را حین انجام سرقت شناسایی و دستگیر کردند.
بازیان با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های اولیه به ۳۰ فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کردند، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۱ دستگاه قهوه ساز، ۱ دستگاه کیس کامپیوتر، ۲ دستگاه مانیتور، ۵۱ بکس سیگار، ۱۱ بکس انواع تنباکو میوه ای، ۱ دستگاه آسیاب بزرگ صنعتی، ۱ دستگاه چای ساز به همراه فلاکس، ۳۸ عدد رب گوجه فرنگی، ۷۲ عدد تن ماهی، ۲۷ عدد انواع کنسرو، ۶ کیسه برنج ۱۰ کیلویی، ۱۰ پاکت شیر موز، ۱۶ پاکت انواع آبمیوه، ۳ عدد دوربین مداربسته، ۱ دستگاه چرخ گوشت و ۱ عدد دریل تخریب کشف و ضبط کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با بیان اینکه یک دستگاه خودروی پژو پارس از متهمان توقیف و به پارکینگ منتقل شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.
****************************
کشف دو تن آرد قاچاق در گچساران
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۲ تن آرد قاچاق از یک دستگاه خودروی وانت سایپا در محور دیلم به گچساران خبر داد.
به گزارش راک نیوز به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید محمد موسوی"اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی آبشیرین این فرماندهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور دیلم به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.
وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی وانت سایپا حامل کالای قاچاق مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
 موسوی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲ تن آرد قاچاق کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و به مرجع قضایی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.



تاریخ انتشار : 13 اردیبهشت 1400, 12:48



» اخبار مرتبط:

  • 3 خبر جدید از نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری سارق مغازه ها با ۸ فقره سرقت در گچساران
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق با ۲۰ فقره سرقت در یاسوج
  • دستگیری سارقان حرفه ای در یاسوج
  • 2 خبر جدید از نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟