مشروح اخبار


» رد صلاحیت گسترده در انتخابات میانه دوره ای گچساران + آمار



انتخابات میان دوره در حوزه انتخابیه گچساران و باشت 28 خرداد ماه همزان با ریاست جمهوری در این حوزه برگزار می گردد.

به گزارش راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد؛ بررسی اولیه صلاحیت نامزدهای انتخابات در تنها حوزه میان دوره ای استان مشخص گردید.

بنابراین گزارش ؛ هیات نظارت انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد ۲۰ روز برای بررسی تایید صلاحیت داوطلبان فرصت داشت که هم اکنون در پایان این مهلت قانونی فرایند بررسی تایید صلاحیت صورت گرفته ویک منبع آگاه به راک نیوز گفت از مجوع 21 داوطلبی که برای انتخابات در حوزه انتخابیه گچساران وباشت نام نویسی کرده بودند تنها 4 نفر توانستند از فیلتر شورای نگهبان عبور کنند.

بنا بر شنیده های راک نیوز از منابع آگاه در میان تایید صلاحیت شدگان یک چهره شاخص به چشم می خورد.

گفته می شود علیمراد جعفری را باید یکی از این 4نفر دانست که در مرحله اول جدی ترین گزینه انتخابات در حوزه انتخابیه گچساران وباشت می باشد.
۱_ ریحان محمد پور ۲_ علیمراد جعفری ۳_سید حبیب الله حیسنی۴_محمد مهدی فروِغی نیا چهار داوطلبی هستند که تایید صلاحیت شدند و ساسان تاجگردون نیز عدم احراز صلاحیت شدند و سید قدرت حسینی نیز رد صلاحیت شدند.

در فرایند استعلام از مراجع چهارگانه انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در گچساران و باشت  قبلا صلاحیت یک نفر احراز نشد و یک نفر هم از ادامه کار انصراف داد.

گفتنی است ، پیشتر دوئل اصلی انتخابات بین سیدقدرت حسینی و تاجگردون ها بود. ساعتی پیش تاجگردون با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستا گرام رنگین کمان را وعده صبر خود در زیر باران دانست و از این هدیه بنظر خوسحال می رسید.

اینکه آیا حذف جدی ترین رقیب و مخالف، وعده مورد نظر تاجگردون بوده یا گشایشی در سرنوشت برادر خود هنوز معلوم نیست و باید تا چند روز آینده منتظر ماند.

 



تاریخ انتشار : 18 اردیبهشت 1400, 22:54



» اخبار مرتبط:

  • تایید صلاحیت 660 داوطلب استان تهران توسط شورای نگهبان
  • رد صلاحیت 2نفر در حوزه انتخابیه گچساران وباشت
  • تایید صلاحیت 95 درصد داوطلبان شورای اسلامی شهر گچساران
  • نتیجه بررسی صلاحیت‌ها نامزدهای انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا اعلام شد
  • چند نفر در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ رد صلاحیت شدند؟
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟