مشروح اخبار


» 2 خبر جدید از نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه



فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری ۳ سارق موبایل قاپ با ۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری ۳ سارق موبایل قاپ با ۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش راک نیوز سرهنگ جهان دیماز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : در پی وقوع چند فقره موبایل قاپی در شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ و پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت . 
وی ادامه داد ماموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ۳ سارق حرفه‌ای موبایل قاپ را در شهرستان کهگیلویه شناسایی کردند . 
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مأموران پس از هماهنگی قضایی و در عملیات غافلگیرانه سارقان را در مخفیگاهش دستگیر کردن بیان داشت : متهمان در بازجویی های تخصصی پلیس به چهار فقره موبایل قاپی در شهرستان کهگیلویه اعتراف که پس از شناسایی افراد مالباخته گوشی های آنها به مالکان تحویل داده شد
سرهنگ دیماز با بیان اینکه اغلب این سرقت‌ها به دلیل بی‌احتیاطی مالکان صورت می‌پذیرد از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی در حفظ و نگهداری اموال خود دست سارقان را در رسیدن به اهداف شوم خود کوتاه کنند
گفتنی است در همین راستا یک دستگاه خودروی پژو پارس سفید رنگ توقیف و به پارچه منتقل و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

************************
دستگیری سارقان مشاعات ساختمانی با ۱۰ فقره سرقت در شهرستان کهگیلویه


 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری دو سارق مشاعات ساختمانی و پل های فلزی جلوی درب منازل مسکونی و کشف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ پلاک مخدوش با۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . 


به گزارش راک نیوز خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ جهان دیماز در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مشاعات ساختمانی و پل های فلزی جلوی درب منازل مسکونی در سطح شهرستان کهگیلویه بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت . 
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه بیان داشت : ماموران کلانتری ۱۲ کهگیلویه با فعال‌سازی گشت های محسوس و نامحسوس دو سارق مشاعات ساختمانی و پل های فلزی جلوی درب منازل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی آنها را دستگیر کردند . 
وی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۰ فقره مشاعات ساختمانی و پل فلزی جلوی درب منازل اعتراف کردند بیان داشت : در همین راستا یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با پلاک مخدوش از آنها توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد. 
سرهنگ دیماز : عنوان داشت متهمین پس از تشکیل پرونده و تحویل به مراجع قضایی روانه زندان شدند.



تاریخ انتشار : 20 اردیبهشت 1400, 12:10



» اخبار مرتبط:

  • دستگیری سارقان کابل برق با ۳۵ فقره سرقت در کهگیلویه
  • دستگیری سارق گوشی تلفن همراه در یاسوج
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در کهگیلویه
  • انهدام باند سارقان گوشی تلفن همراه و کیف قاپی در یکی از شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری سارق حرفه ای منازل و کشف ۲۰فقره سرقت در بهبهان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟