مشروح اخبار


» پیام تسلیت آیت الله ملک حسینی به خانواده شفقت پور



حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با صدور درگذشت بی بی مسکو اسماعیلی سوق(شفقت پور )را تسلیت گفت.

به گزارش راک نیوز؛حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با صدور درگذشت بی بی مسکو اسماعیلی سوق(شفقت پور )را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد؛
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای شفقت پور 
تسلیت عرض می کنم درگذشت والده مکرمه تان را به شما و همه بستگان و همچنین بردار عزیزتان که هر دو با تربیت آن مرحومه ردای روحانیت بپوشیدیت و خدمت به دین نبی مکرم و اهل بیت می کنید.
خداوند آن مرحومه را با فاطمه زهرا محشور بکند و ان شاالله رضایت بی بی رو در تربیت شما با لبخند بی بی ببیند به لطف خدای متعال، به همه عزیزان و بستگان آن مرحومه تسلیت عرض می کنم و خدای متعال برای همه شما صبر و اجر می طلبم.
ان شاالله صبری جمیل داشته باشید تا خدای متعال اجر عظیم و بزرگ به شما اعطا بکند.
مرگ قاعده و سنتی از سنت های خدا و هیچکس و هیچ انسانی از این قاعده مستثنا نیست، اما انسان ها اگر چه می روند ولی ارث می گذارند، ارث های مالی هم از بین می روند اما ارث ادب ارث پایدار است، اخلاق خوب، رفتار خوب یک انسانی که اینک در میان ما نیست می تواند به منزله یک میراث جاودان در نسل های او باقی بماند.
ان شاالله سعی کنیم همه ما هر کسی از ما به رحمت الهی می رود که اولا مشمول قفران الهی باشد دوم اینکه ما طلب مغفرت مان تنها بر زبان مان نباشد، اقتدا به رفتار او و الگو گرفتن از او را به گونه ای در زندگی خود جاری کنیم که همه با رفتار ما بگونید خداوند او را که این آموزش را به این ها داد رحمت کند.
از خدای متعال مجدداً برای شما صبر می طلبم و خداوند به شما طول عمر اعطا کند و ایام بیماری کرونا اجازه دیدار حضوری نمی دهد، خدا متعال جبران کند که آینده بتوانیم محضر همه عزیزان ابراز ادب و احترام کنیم.



تاریخ انتشار : 27 اردیبهشت 1400, 09:11



» اخبار مرتبط:

  • پیام تسلیت آیت الله ملک حسینی به خانواده کاظمی جو
  • پیام تسلیت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در پی درگذشت پدر و مادر شهید هدایتی
  • پیام‌ تسلیت آیت الله ملک حسینی در پی درگذشت والده استاندار کهگیلویه و بویراحمدی استان لرستان
  • پیام تسلیت آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی به مناسبت درگذشت فرهنگی فرهیخته سید فتاح شفیعی سوق
  • پیام تسلیت عضو خبرگان رهبری در پی درگذشت مادر استاندار کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟