مشروح اخبار


» خبر خوش نماینده کهگیلویه و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان: پست و خط فوق توزیع بهمئی وارد مدار می شود



مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: فاز اول پست و خط برق فوق توزیع بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد تکمیل و در چند روز آینده وارد مدار می‌شود.

پست و خط برق بهمئی وارد مدار می‌شود

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: فاز اول پست و خط برق فوق توزیع بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد تکمیل و در چند روز آینده وارد مدار می‌شود.
به گزارش راک نیوز: سید محمد موحد با تاکید بر مشکلات عدیده برق شهرستان بهمئی بیان داشت: از ابتدایی کار در مجلس سعی بر این بود که این وضعیت بهبود یابد.
موحد تصریح کرد: شایسته نبود که مردم غیرتمند بهمئی مدام با قطعی برق رو به رو شوند.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ گفت: خوشبختانه دیروز پست موبیل کهگیلویه برای تقویت فشار به این شهرستان ارسال شد و خوشبختانه فاز اول پست ۱۳۲ به ۳۳کیلو ولت بهمئی با ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر در روز های آینده وارد مدار می شود.
وی بیان داشت: در جلسات متعدد در وزارت نیرو و مجموعه شرکت برق منطقه ای خوزستان ده ها بار این مسئله را پیگیری کردم و اصرار داشتم که باید برق بهمئی پایدار شود.
موحد در پایان از تلاش مجموعه وزارت نیرو و شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به ویژه مهندس دشت بزرگ قدردانی کرد.
براساس این گزارش و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "محمود دشت بزرگ" اظهار کرد: فاز اول پست 132 به 33 کیلو ولت بهمئی به ظرفیت 50 مگاولت آمپر و ارزش سرمایه گذاری 280 میلیارد ریال نهایی و در مراحل تست فنی است و در روزهای آینده وارد مدار خواهد شد.
وی افزود: خط ۱۳۲ کیلو ولت شاهد بهبهان _ بهمئی به طول ۸۲ کیلومتر مدار که با هدف تامین انرژی پست ۱۳۲ کیلو ولت بهمئی احداث شده نیز تکمیل و برق‌دار شده است.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان ارزش سرمایه گذاری خط شاهد بهبهان_ بهمئی را یک‌هزار و 66 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در مجموع ارزش سرمایه گذاری این پست و خط آن یک‌هزار و 346 میلیارد ریال بوده است.
دشت بزرگ اظهار کرد: پست و خط فوق توزیع بهمئی باعث پایداری شبکه برق این شهرستان که با افت ولتاژ رو به رو بوده است، خواهد شد و ظرفیت‌های لازم را برای توسعه اقتصادی و اجتماعی منطقه فراهم می‌کند.
وی بیان کرد: علاوه بر پایداری برق شهرستان بهمئی در تابستان پیش رو، برق استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از ضریب اطمینان بالاتری برخوردار خواهد شد.



تاریخ انتشار : 29 اردیبهشت 1400, 10:53



» اخبار مرتبط:

  • موحد خبر داد: نصب یک دستگاه پست موبیل برای رفع مشکلات برق کهگیلویه با ارزش سرمایه گذاری ۲۳ میلیارد تومان/با همه توان پیگیری مشکلات برق بهمئی هستم
  • بهره‌برداری از پست 132 کیلو ولت برق شهرستان چرام/جزییات
  • بهره برداري از خط 2 مداره انتقال برق به بهمئي
  • نشست منتخب مردم کهگیلویه بزرگ با مدیر عامل برق منطقه خوزستان+عکس
  • 6 روستای کهگیلویه بزرگ از نعمت برق پایدار برخوردار شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟