مشروح اخبار


» 2 خبر جدید از نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه



این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در تحقیقات تکمیلی و پلیسی به ۱۲ فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد. 

دستگیری سارق منازل و اماکن خصوصی با ۱۲ فقره سرقت در کهگیلویه 

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف ۱۲ فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی و دستگیری یک نفر سارق حرفه ای خبر داد. 
به گزارش راک نیوز؛سرهنگ جهان دیماز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان با توجه به اهمیت موضوع مراتب با جدیت در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت. 
وی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری ۱۱ با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی محل اختفای متهم را شناسایی کردند افزود: ماموران با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه یک نفر سارق را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند. 
سرهنگ دیماز اظهار داشت با بررسی بیشتر مالخر اموال سرقتی به هویت معلوم شناسایی و با اخذ نیابت قضایی وی را با اموال سرقتی در یکی از روستاهای کهگیلویه دستگیر کردند و به کلانتری دلالت و تعدادی از مالباختگان شناسایی و اموال تحویل آنها داده شد. 
این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در تحقیقات تکمیلی و پلیسی به ۱۲ فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد. 
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان با بیان اینکه پلیس همواره برخورد با مخلان نظم و امنیت را با اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی با جدیت در دستور کار خود قرار داده و به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا افرادی بخواهند امنیت و آرامش جامعه را مختل کنند از شهروندان خواست : تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع رسانی نمایند.
*******************************
پلمپ یک واحد صنفی متخلف در کهگیلویه



گروه استانها کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از پلمپ یک واحد صنفی متخلف در اجرای طرح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامت شهروندان در این شهرستان خبر داد. 



به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ جهان دیماز در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: با اجرای طرح مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی و شبکه بهداشت و اصناف شهرستان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از تعداد ۵۱ واحد صنفی بازدید که به ۱۰ واحد صنفی اخطار پلمپ و یک واحد صنفی نیز بدلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ گردید. 
وی افزود در اجرای این طرح یک واحد صنفی متخلف بدلیل عدم رعایت مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا با دستور مقام قضایی پلمپ شد. 
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان با بیان اینکه تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس با توجه به شیوع بیماری کرونا در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی خصوصاً عدم رعایت پروتکل ها و مسائل بهداشتی موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.



تاریخ انتشار : 30 اردیبهشت 1400, 11:29



» اخبار مرتبط:

  • پلمپ ۴۸ واحد صنفی متخلف در گچساران
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در کهگیلویه
  • پلمب ۹ واحد صنفی متخلف در کهگیلویه
  • طرح ساماندهی
  • 19 واحد صنفی متخلف در شهرستان ممسنی پلمپ شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟