مشروح اخبار


» کرونا در 24 ساعت گذشته جان 4 کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را گرفت



رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزايش شمار قربانیان کووید 19 استان به 655 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته چهار بیمار جان خود را از دست دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزايش شمار قربانیان کووید 19 استان به 655 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته چهار بیمار جان خود را از دست دادند.

 
به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز يزدان‌پناه افزود: هم اکنون264 بیمار در بيمارستان هاي استان بستري مي باشند كه 128 نفر مبتلای قطعی و 25 نفر از اين بیماران در بخش مراقبت هاي ويژه تحت درمان هستند.
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 45862 نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی اذعان داشت: از 370 نمونه  PCR دريافت شده از آزمايشگاه سلولي و مولكولي ياسوج حدود 32 درصد موارد مثبت بودند كه بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و از 207 نمونه رپید تست 8 درصد مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های کهگیلویه، گچساران و بویراحمد بودند.
دکتر يزدان‌پناه خاطر نشان کرد: همگان باید بیش از گذشته در کنار رعایت موازین بهداشتی همچنان از حضور در اجتماعات خودداری و به نکات پیشگیرانه این بیماری توجه کنند.
وی یادآور شد: متاسفانه تجمعات بدون نظارت و بدون رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي در سطح استان كماكان ادامه دارد، همچنین ساده انگاري و كاهش رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي در سطح جامعه وجود دارد و گونه هاي جهش يافته از ويروس كرونا در استانهاي مجاور مشاهده شده است كه مي توانند باعث بوجود آمدن پيك بعدي بيماري در استان شود كه نتيجه آن  مرگ و مير بالايي از مردم استان خواهد بود.



تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1400, 17:00



» اخبار مرتبط:

  • آخرین وضعیت کرونا ویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • اخرین وضعیت کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد
  • شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 624 نفر رسید
  • جان باختن 7 بیمار کرونایی دیگر در کهگیلویه و بویراحمد
  • شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 595 نفر رسید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟