مشروح اخبار


» پیش بینی ها در مورد قیمت ارز در هفته پیش رو /ریزش قیمت ها



فعالان بازار ارز پیش بینی می‌کنند قیمت دلار در اولین روزهای هفته پیش رو با کاهش مواجه شود چرا که شگردهای دلالان برای فزایش قیمت بی‌ثمر مانده و تقاضا به کف رسیده است.

راک نیوز اقتصادی -بازار ارز در هفته اخیر تلاطم بسیار بالایی را شاهد بود به طوری که با معکوس شدن روند ریزشی قیمت‌ها، دلالان تلاش گسترده‌ای را برای بازگرداندن سطح قیمت‌ها به کانال ۲۳ هزار تومان به کار بستند اما در نهایت دلار در آخرین روز هفته با از دست دادن محدوده حمایتی ۲۲ هزار و ۸۰۰ تومان در بازار آزاد به کف کانال ۲۲ هزار تومان نزدیک شد.
در عین حال در صرافی‌های بانکی نیز بهای هر دلار آمریکا ۲۲ هزار و ۲۲۹ تومان بود که کاهشی بسیار اندک را نسبت به روزهای میانی هفته نشان می‌دهد. حضور دلار در این محدوده قیمتی نشان دهنده وسعت اندک دامنه نوسان این ارز مهم در بازار ارز ایران است

توقف روند ریزشی قیمت‌ها در بازار ارز در شرایطی رخ داد که برخی منابع خبری به نقل از مقام‌های آگاه ازعدم دستیابی به نتیجه در مذاکرات وین خبر دادند. این دست اخبار البته با واکنش مقامات دولتی همراه شد. صریح‌ترین واکنش را علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر ریاست جمهوری داشت. وی در توئیتی نوشت: این بار منبع آگاه به کمک دلالان ارز آمد.



تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1400, 21:30



» اخبار مرتبط:

  • دلار در بازار تهران بازهم ارزان شد
  • سقوط سکه طرح جدید به زیر یک میلیون تومان
  • آخرین قیمت سکه و ارز
  • کاهش قیمت ارز و سکه ادامه دارد/ دلار 3340 تومان شد
  • آخرین قیمت طلا، سکه و ارز
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟