مشروح اخبار


» شادی هواداران پرسپولیس پس از کسب قهرمانی



هواداران پرسپولیس دیشب در آخرین بازی تیم شان در مقابل پیکان با گل های نیمه اول شب بی استرسی را تا کسب جام پشت سر گذاشتند.

به گزارش راک نیوز ؛ پرسپولیس گه هفته ها صدر جدول را در دست داشت درحالی به دیدار پیکان رفت که سپاهان اصفهان در تعقیب پان مترصد یک لغزیدن برای گسب سگوی اول بود.
پرسپولیس گه در بازی قبل با یک کامبک بازی باخته با تراکتور با برد شیرین عوض کرده بود با روحیه مضاعف این دیدار را آغاز کرد تا در نیمه اول با گل های عبدی ونورالهی وحفظ نتیجه تا پایان 90 دقیقه به پادشاهی خود در فوتبال ایران ادامه دهد.
هواداران این تیم در شهرهای مختلف ایران پس از این قهرمانی به خیابان آمدند تا شادی خود را کسب پنجمین قهرمانی با دیگران تقسیم کنند.
در برخی از شهرهای ایران هواداران  سرخابی برای ابراز شادمانی خود محل های خاصی را در نظر دارند.بعنوان مثال در شیراز ،آنها بلوار چمران را مبدا ومقصد شادی خود انختاب می کنند و کاروان شادی آنها در شیراز به معالی آباد و قدوسی و تا فرهنگ شهر ادامه پیدا می کند.
در گچساران کهگیلویه وبویراحمد آنها تنها زیر گذر در مرکز شهر را برای ابراز شادی خود انتخاب می کنند ، دراین محل خودروها در زیر گذر با صدای بوق های ممتد شادی می کنند و هوادران پیاده از بلای زیرگذر در این شادی سهیم می شوند.

در قائمیه مرکز کوه چنار و نورآباد ممسنی میادین ورودی شهر مرکز تجمع هوادارن فوتبالی است و البته دور دور های خودرویی بخش دیگری از این شادی است.
در استان بوشهر نیز هواداران خیابان های ساحلی را برای کاروان های شادی که عموما موتور سواران اکثریت را تشکیل می دهند انتخاب می کنند.



شادی هواداران پرسپولیس پس از کسب قهرمانی

 


بختیاری ها در چهارمحال و بختیاری و خوزستان با ارائه ویدوهای تولیدی از موسیقی لری و متناسب با قهرمانی پرسپولیس نوعی متفاوت و البته هیجانی تر از شادی ود را با دیگر هواداران پرسپولیس تقسیم می کنند.



تاریخ انتشار : 9 مرداد 1400, 05:56



» اخبار مرتبط:

  • شادی طرفدارن پرسپولیس در شیراز پس از شکست سپاهان
  • شادی هوادران پرسپولیس در شهریاسوج +عکس
  • مرگ یک دختر در میان شادی طرفداران گچسارانی پرسپولیس
  • خوشحالی هوداران استقلال در شهرهای ایران بدون هزینه نبود!
  • دیدار پرسپولیس -سپاهان تلفات جانی بهمراه داشت!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟