مشروح اخبار


» مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی: فرش و داربست در مشهد پیدا نمی‌شود



مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های برگزاری هیات در فضای باز در مشهد فراهم نیست، گفت: نمی‌شود بگوییم مراسم عزاداری در فضای باز برگزار شود و هیأت بگوید چشم.


به گزارش راک نیوز ؛ حجت‌الاسلام و المسلمین هادی صاحبقرانی شامگاه گذشته، ۲۱ مردادماه، در برنامه تلویزیونی «اشاره» سیمای خراسان رضوی با بیان اینکه برای برگزاری عزای سیدالشهدا در فضای باز در مشهد ۱۰۰۰ مجوز صادر کرده‌ایم، اظهار کرد: سال گذشته تجربه خوبی ایجاد شد و امسال پیش از اینکه دستورالعمل‌ها نهایی شود، به هیئات مذهبی اصرار کردیم که مراسم را در فضای باز برگزار کنند.


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه فرش و داربست برای برگزاری هیئات در فضای باز در مشهد پیدا نمی‌شود، تصریح کرد: اکنون در مشهد داربست پیدا نمی‌شود و این واقعا معضل است.
همچنین فرش در مشهد پیدا نمی‌شود که هیات بتواند کرایه کند؛ چراکه کرایه یک فرش ۲۰۰ هزار تومان است و در ۱۰ شب می‌شود دو میلیون تومان‌. با توجه به این قیمت هیات چند فرش می‌تواند کرایه کند که ۱۰ شب مراسم را در فضای باز برگزار کند؟ در این شرایط اینکه هیات به فضای باز آمده باید از آن تشکر کنیم که تمکین کرده و سختی را به جان خریده است.



تاریخ انتشار : 22 مرداد 1400, 12:40



» اخبار مرتبط:

  • یک فروند بالگرد ارتش سقوط کرد
  • پاسخ آیت‌الله علم‌الهدی به شایعات
  • کرونا22 پرواز فرودگاه مشهد را لغو کرد
  • دستگیری خواننده در مشهد +عکس
  • لغوکنسرت خواننده معروف با حکم دادستانی+عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟