مشروح اخبار


» تقدیر نماینده ولی فقیه استان از عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد



مدیر و جمعی از کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد با امام جمعه  شهر یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله حسینی دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان با تقدیر از زحمات و تلاش های مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گفت: زحمت و تلاش شما چون به صورت استمراری است و انقطاعی ندارد چندان مشهود نیست و اینگونه خدمت ها به چشم کمتر می آید. وی تصریح کرد: اگر تصور کنیم اگر چند روز فرآورده های نفتی به مردم نرسد یا سوخت روستاها در فصل سرما وقفه کوتاهی ایجاد شود آن وقت است که قدر شرکت ملی پخش و کارکنان آن شناخته می شود.
امام جمعه یاسوج اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان یکی از دستگاهها ی خدمت رسان موفق بوده که هیچ گونه شکایتی از آن نبوده است.

آیت الله حسینی افزود: استمرار تلاش در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی باعث می شود که خدمت در آن خالصانه باشد و خدمت خالصانه و صادقانه برای رضای خداوند متعال است.
وی گفت: این موضوع ظرفیت بزرگی را برای مجموعه فراهم می نمایید تا شما در سخت ترین شرایط جدی و با وجود جاده های صعب العبور سوخترسانی را انجام دهید و منتظر سپاسگزاری نباشید در واقع با خداوند معامله کنید.
نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد: وقتی عمل برای غیر خداوند باشدانسان به انتظار سپاس گزاری و تقدیر می ماند و اگر این سپاسگزاری انجام نشود شاید در میزان تلاش و کوشش او تاثیر بگذارد؛ اما وقتی عمل برای خداوند باشد انسان به انتظار سپاسگزاری نمی ماند و لحظه به لحظه بر تلاش و جدیت خود می افزاید و خدمت و تلاش در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از این دست است.

در ابتدای این دیدار سالار خشایی، مدیر منطقه، گزارشی از روند سوخترسانی، تشریح فعالیت های ستادی، عملیاتی، جایگاههای سوخت مایع و CNG، تاسیسات سیلندر پرکنی و سوختگیری هواپیمایی ارائه نمود و افزود: با برنامه ریزی انجام شده، سوخت مورد نیاز خانوارهای روستایی و مناطق صعب العبور ذخیره سازی گردیده و به دنبال تشکیل جلسات متعدد با سازمانهای مرتبط جهت ارسال سوخت به این مناطق هستیم و خوشبختانه هیچ گونه نگرانی و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.



تاریخ انتشار : 2 شهریور 1400, 19:52



» اخبار مرتبط:

  • تقدیر نماینده ولی فقیه در استان از فعالیت های شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد
  • تقدیر نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان از فعالیت های مطلوب وزیر نفت
  • معرفی مدیر جدید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه وبویراحمد 
  • قدردانی امام جمعه شهر یاسوج از فعالیت های مطلوب شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد
  • اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟