مشروح اخبار


» چند خبر از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد



مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویداحمد با بیان بیش از 95 درصد جایگاههای عرضه سوخت سی ان جی در سطح استان از استاندارد سازی لازم برخوردار هستند،گفت: 936 نازل عرضه سوخت در منطقه مورد آزمایش قرار گرفت.


 

 سالار خشایی مدیر منطقه با بیان اینکه بازدید از 29 جایگاه سوخت سی ان جی جزء وظایف حاکمیتی و از رسالت های اصلی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی است افزود :در 5 ماهه سال جاری بصورت مستمر و مداوم جایگاههای عرضه سوخت منطقه بصورت کلی مورد پایش و ارزیابی قرار می گیرند و بدیهی است در صورت بروز هر گونه نقص و خرابی تجهیزات و تاسیسات با نظارت شرکت و اعزام کارشناسان و تکنسین ها ی مرتبط مورد بازدید و رفع نقص اقدام خواهد گرفت.
مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه تصریح کرد: بیش از 95 درصد جایگاههای عرضه سوخت سی ان جی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد از استاندارد سازی لازم برخوردار هستند و همشهریان عزیز می توانند در صورت مشاهده هر گونه مشکل از طریق تماس با شماره 09627 مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران نسبت به ارائه گزارشات خود اقدام نمایند.

936 نازل عرضه سوخت در منطقه کهگیلویه و بویراحمد مورد آزمایش قرار گرفت
سالار خشایی مدیر منطقه انجام کنترل های نظارتی لازم توسط کارشناسان مربوط در زنجیره تامین و توزیع سوخت از مبدا تا مقصد را مورد تاکید قرار داد و گفت :در راستای صیانت از حقوق شهروندی و ارائه خدمات مطلوب سوخت رسانی به طور مستمر و مطابق برنامه ریزی انجام شده ،جایگاههای عرضه سوخت استان مورد پایش کمی و کیفی قرار می گیرد.
 خشایی ادامه داد: کارشناسان خدمات مهندسی منطقه نیزکنترلهای فنی لازم در ارتباط با داده عرضه سوخت در 34باب جایگاه عرضه سوخت انجام می دهند .وطی این مدت تعداد 1586ازمایش آب یابی از مخازن و ازمایش کیفی فراورده در جایگاههای سوخت استان توسط مهندسی کیفیت فراورده های منطقه صورت پذیرفته است.

برگزاری بیش از 4000 نفر ساعت دوره آموزشی اچ اس ای در منطقه کهگیلویه و بویراحمد
به منظور افزایش دانش و مهارت کارکنان و کاربران مجاری عرضه در زمینه ایمنی ،بهداشت و محیط زیست بیش از 4000 نفر ساعت دوره آموزشی برای کارکنان منطقه در 5 ماه سال جاری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.
سالار خشایی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ضمن اعلام خبر فوق افزود: حفظ و صیانت نیروی انسانی و ارتقاء فرهنگ و دانش ایمنی و بهداشت و محیط زیست شرکت ملی پخش فراورده های نفتی یکی از الزامات می باشد که برگزاری دوره های آموزشی عمومی و اختصاصی اچ اس ای به منظور پیشبرد اهداف ایمنی و بهداشت کار و اثر بخشی اقدامات در سازمانها بعنوان یکی از شاخص های سیستم های فعال شرکت می باشد.
 خشایی اظهار داشت: در پنج ماهه سال جاری 2200 نفر ساعت آموزش ایمنی و آتش نشانی 900 نفر ساعت آموزش بهداشت و 900 نفر ساعت آموزش محیط زیست به شرکت کنندگان ارائه شده است و برگزاری دوره های آموزشی در ماههای آینده بصورت منظم و با هدف بروز رسانی دانش کارکنان منطقه و کاربران مجاری عرضه سوخت ،افزایش مهارت و حفظ محیط زیست برای عموم پرسنل شرکت و جایگاههای سوخت برگزار می شود.



تاریخ انتشار : 6 شهریور 1400, 22:01



» اخبار مرتبط:

  • برگزاری بیش از ۷۲۰۰ نفر ساعت دوره آموزشی HSE در منطقه کهگیلویه و بویراحمد
  • ۴۳۹ مورد آزمون از نازل های عرضه سوخت مایع در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
  • با حضور مدیر پخش فراورده های نفتی استان صورت گرفت ؛بررسی مسایل و مشکلات تامین سوخت شهرستان ممسنی
  • 2 خبر جدید از شرکت پخش فرآورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • هوا فروشی احتمالی در پمپ بنزین‌های فارس را به ۰۹۶۲۷ اطلاع دهید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود