مشروح اخبار


» ثبت نام زائران عمره مفرده درکاروانهاآغازشد.



مدیریت حج وزیارت استان در اطلاعیه ای از آغاز ثبت نام عمره مفرده خبر داد .در این اطلاعیه آمده است که از روز....

مدیریت حج وزیارت استان در اطلاعیه ای از آغاز ثبت نام عمره مفرده خبر داد .به گزارش راک نیوز متن اطلاعیه بشرح ذیل میباشد :
 

به اطلاع هم استانیهای محترم می رساند که به لطف خداوند متعال عملیات ثبت نام و اعزام مرحله اول عمره 92-91 از روز پنجشنبه ساعت 8 صبح مورخه 30/9/91 لغایت روز پنجشنبه 7/10/91 به مدت هشت روز از طریق دفاتر مجاز زیارتی در سطح استان انجام میگیرد . متقاضیان محترم با در دست داشتن اصل و تصویر سند ثبت نامی - اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی به دفاتر مجاز در سطح استان مراجعه ونسبت به  ثبت نام و رزرواسیون اولیه و سپس ثبت نام قطعی و تعیین تاریخ پرواز ها در فاصله زمانی 20/11/91 لغایت 15/2/92 اقدام فرمایند .

در این دوره دارندگان اولویتهای 1 تا 300  که در ثبت نام عمومی سال 87 در بانک ملت ودیعه گذاری نموده و دارای کارت معتبر ثبت نام می باشند و همچنین افرادی که در عمره سال گذشته در گروههای اعزامی در فاصله زمانی 10/4/91 لغایت 29/4/91 ثبت نام و واریز وجه نموده  لیکن به واسطه عدم صدور روادید توفیق تشرف را نداشته اند با ارائه کد ملی به هریک از کارگزاران ، امکان ثبت نام برای آنان فراهم می باشد .

بدیهی است چنانچه ظرفیت کاروانها تا تاریخ اعلام شده تکمیل نگردد از اولویتهای بعدی فراخوان خواهد شد .

متقاضیان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای 7-2227116 مدیریت حج وزیارت استان تماس و یا به  دفاتر مجاز زیارتی مراجعه  نمایند .

 



تاریخ انتشار : 28 آذر 1391, 11:15



» اخبار مرتبط:

  • اطلاعیه حج وزیارت استان کهگیلویه وبویراحمد
  • آغاز عملیات ثبت نام واعزام مرحله دوم عمره سال 92
  • اطلاعیه حج وزیارت استان کهگیلویه وبویراحمد برای زوجین متقاضی حج
  • ثبت نام حج تمتع 92آغازشد
  • اطلاعیه حج وزیارت استان کهگیلویه وبویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟