مشروح اخبار


» احتمال رویارویی پرسپولیس و شهرداری یاسوج در جام حذفی زیاد است



غدیری فوتبال ذوب‌آهن را در کشور ریشه‌دار دانست و گفت: ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان تیم‌های با اصالتی در فوتبال کشور هستند که من به نوبه خود برای این تیم احترام قائل هستم.

 

 جمشید غدیری پیش از بازی با ذوب‌آهن اصفهان در جام حذفی فوتبال کشور که روز پنج‌شنبه 30 آذر در استادیوم تختی یاسوج و از ساعت 13:30 آغاز خواهد شد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی  فارس در یاسوج اظهار کرد: خدا را شکر بچه‌های تیم من در یک بازی کاملا برتر تیم خوب و شاداب مس کرمان را شکست دادند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج بازی مس را تمام شده دانست و گفت: نباید در غرور کاذب به سر بریم چرا که اکنون باید تنها به ذوب‌آهن اندیشید.

غدیری فوتبال ذوب‌آهن را در کشور ریشه‌دار دانست و گفت: ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان تیم‌های با اصالتی در فوتبال کشور هستند که من به نوبه خود برای این تیم احترام قائل هستم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان این که ما نیز اکنون به عنوان یک تیم خوب با نتایجی که در دو سه سال اخیر کسب کرده‌ایم در فوتبال کشور شناخته شده‌ایم، تصریح کرد: تیم فوتبال شهرداری به رغم بضاعت کمی که دارد و بازیکن سرشناسی در تیم ما نیست ولی با همین بضاعت از نظر بازیکن، از تیم‌های تاکتیک‌پذیر در این رده از فوتبال کشور است.

این مربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور از آنالیز تیم ذوب‌آهن برای روز پنج‌شنبه خبر داد و گفت: نقاط ضعف و قوت این تیم را به خوبی بررسی کرده‌ایم و می‌دانیم با چه حربه‌ای به مصاف این تیم برویم.

وی از آمادگی همه بازیکنان تیم برای مصاف با ذوب‌آهن سخن به میان آورد و گفت: تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته‌ایم و مصمم هستیم به همت بازیکنان و پشت ‌گرمی هواداران پر شور خودمان ذوب‌آهن را هم از پیش روی برداریم.

وی احتمال رویارویی شهرداری یاسوج و پرسپولیس تهران را در جام حذفی بسیار دانست و گفت: شاید نتوانیم تا انتهای جام حذفی پیش‌روی کنیم اما همه سعی و تلاش خود را خواهیم کرد که در دومین گام با حذف تیم ذوب‌آهن یکی از تیم‌های مطرح در جام حذفی خود را معرفی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: ذوب‌آهن تیم خوب و شناوری دارد و با شناخت به مصاف ما می‌آید چون می‌داند تیمی که چهار گل به مس زده احتیاج به شناخت دارد.



تاریخ انتشار : 29 آذر 1391, 09:29



» اخبار مرتبط:

  • غیرت سنجی یا زور سنجی /شهرداری یاسوج-پرسپولیس تهران
  • در جام حذفی فوتبال کشور / شهرداری میزبان مس کرمان است
  • کم زوری شهرداری در یاسوج/شهرداری1 ایرانجوان2
  • سرمربی‌ اسبق فجرشهیدسپاسی،هدایت تیم فوتبال شهرداری یاسوج رابرعهده گرفت
  • شهرداری یاسوج مس کرمان را به توپ بست
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟