مشروح اخبار


» پیام تسلیت جمعی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت پدر سردار خرم دل



در پی درگذشت پدر سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد جمعی از مسولان با صدور پیام های جداگانه این ضایعه را تسلیت گفتند.

به گزارش راک نیوز؛در پی درگذشت پدر سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد جمعی از مسولان با صدور پیام های جداگانه این ضایعه را تسلیت گفتند.




نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج به مناسبت درگذشت والد فرمانده سپاه فتح استان پیام تسلیتی صادر کرد.
در این پیام آمده است: سردار خرمدل دام عزه فرمانده مکرم سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد؛ درگذشت والد مکرمتان مرحوم مغفور حسین خرمدل را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت می‌گویم و برای آن مرحوم از درگاه باری تعالی طلب غفران و رحمت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.
****************************************************
بسمه تعالی
سرتیپ دوم پاسدار برادر حمید خرم دل
کل نفس ذائقه الموت ثم الینا ترجعون
سلام علیکم بماصبرتم
با نهایت تأسف و تألم ، خبر ناگوار و اسف انگیز درگذشت پدر بزرگوارتان (حاج حسین خرم دل) را دریافت نموده ام،اما تسلیم تقدیر باید بود ، هر چند رحلت انسانهای متدین و پاک سرشت بر ایشان موهبتی عظیم است، اما تحملش برای بازماندگان سخت و غم انگیز است مراتب تسلیت و تعزیت اینجانب را در مصیبت وارده پذیرا و در غم خویش شریک بدانید.علو درجات معنوی و غفران رحمت الهی برای آن فقید سعید و بقای عمر توام با صحت و سلامتی برای شما بازماندگان. شریف از محضر خداوند متعال مسئلت دارم. 
سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان
فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح

****************************************************
((وقضي ربك الا تعبدو الا اياه و بالوالدين احسانا)) سردار سرافراز دکتر حمید خرمدل فرماندهی محترم سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خداوند متعال پس از وجوب بندگی از مردم خواسته است تا به احسان و نیکی در حق پدر بپردازند و حق ایشان را به تمام و کمال ادا نمایند. بی شک از دست دادن چنین پشتوانه ای برای انسان خسارتی عظیم است و جز با توسل به ذات اقدس الهی توان صبر بر این مصیبت سخت و دشوار خواهد بود، لیکن با اعتقاد به ((وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ)) برای آن فقید سعید رحمت و رضوان الهی و برای حضرتعالی و بیت داغدار اجر و صبر جمیل خواستارم. حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد

****************************************************
پیام تسلیت فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت پدر سردار "حمید خرمدل"
سردار "کیقباد مصطفایی"فرمانده انتظامی استان طی پیامی درگذشت پدر سردار "حمید خرمدل" فرمانده سپاه فتح استان را تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه خبری پلیس،متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم؛
إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
کلُّ مَنْ عَلیها فَانٍ وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّکَ ذوالجلالِ والاکرامِ  (الرحمن26-27)
 سردار سرتیپ دوم پاسدار "حمید خرمدل"
فرمانده محترم سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد درگذشت پدر بزرگوارتان موجب تاسف و تاثر عمیق گردید.
اینجانب و مجموعه همکاران انتظامی استان ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت به جناب عالی و خانواده معزا، از درگاه خداوند متعال برای آن فقید گرامی، رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
سرتیپ دوم ستاد کیقباد مصطفایی


***********************************************
انا لله و انا الیه راجعون برادر گرامی سردار خرم دل فرماندهی محترم سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد با نهایت تاثر درگذشت ابوی گرامیتان را به جنابعالی و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده از درگاه خداوند منان برای آنمرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسالت مینمایم

کیامرث حاجی زاده. معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویر احمد


**********************************************

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی درگذشت پدر فرمانده سپاه فتح استان را تسلیت گفت.


؛متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک به شرح زیر است.  بسم الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون برادر گرامی سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل فرمانده محترم سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد درگذشت پدر بزرگوارتان مرحوم " حسین خرم دل " موجب تأثر و تاسف فراوان گردید. بی تردید آن پدر سفر کرده، سراسر عمر پربرکت خویش را در سایه سار قرآن و عشق و ارادت به اهل بیت علیهم السلام و تربیت فرزندانی مومن،انقلابی و ولایتمدار همچون شما سپری کرد و نزد خداوند متعال اجری عظیم دارد. اینجانب این ضایعه‌ غم‌انگیز را محضر جنابعالی و خانواده محترمتان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم غفران الهی، علو درجات و شفاعت و همنشینی با اهل بیت (ع) و برای بازماندگان داغدارش صبر و شکیبایی از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.


**************************************

دکتر رحیم اکرامی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی درگذشت پدر فرمانده سپاه فتح استان را تسلیت گفت.* متن پیام دکتر اکرامی به شرح زیر است. بسم الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون برادر گرامی *سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل فرمانده محترم سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد* درگذشت پدر بزرگوارتان مرحوم ” حسین خرم دل ” موجب غم و اندوه گردید. بی تردید صدق، صفای معنوی و همت والای آن پدر مؤمن و پارسا در تربیت و پرورش فرزندی مؤمن، انقلابی و ولایت مدار که در قامت یک فرمانده خردمند، هوشمند در عرصه های صیانت از آرمان ها ، ارزش های انقلاب و نظام مقدس اسلامی وهمچنین سنگر فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، ذخیره‌ای ارزشمند است که بی شک در سرای باقی با پاداش گرانقدر الهی همراه خواهد بود.خداوند بزرگ او را در نعیم مقیم و از خوان رحمت واسعه اش بهره‌مند گرداند.اینجانب فقدان آن فقید سعید را به جنابعالی و بیت مصاب تسلیت عرض نموده و از قادر متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای شما و بستگان سوگوار پاداش صابرین توأم با سلامت، عزت و سعادت مسئلت می‌نمایم. رحیم اکرامی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد


******************************************
کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام


 سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل
فرماندهی محترم سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد



درگذشت پدر گرامی تان، موجب اندوه و تأثر فراوان گرديد، بی شك غم از دست دادن پدر، جانکاه و دشوار است لكن در سايۀ توكل، تمسّك به خدای منّان، لطف، كرم و هديۀ صبوری او، آرامشی برای دل های داغدار فراهم خواهد شد.


اينجانب اين مصيبت واردا را به جنابعالي، اخوان گرامي، خانوادۀ محترم و ساير بستگان آن بيت شريف تسليت عرض نموده و از درگاه حضرت احديت براي شما و بازماندگان آن مرحوم طول عمر و صبر جميل و براي آن فقید سعید، رحمت و مغفرت الهي مسئلت می نماییم.


سید محمد حسین نصیری راد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه وبویراحمد 


*********************************************
« انا لله و انا الیه راجعون»
برادر عزیز و ارزشمند جناب آقای سردار خرمدل فرماندهی محترم سپاه فتح استان 
در آموزه های دینی ما انسان « ماهیت از اویی و بسوی اویی دارد» و به تعبیر مولانا « ما زبالاییم و بالا می روییم» بدینوسیله با نهایت تاثر و تالم درگذشت والد مکرمتان را به حضرتعالی و همه بستگان نسبی و سببی صمیمانه تسلیت عرض نموده و از درگاه ذات کبریایی حضرت حق برای آن پدر سفر کرده رحمت و غفران الهی و حشر با اولیاء الله و برای جنابعالی و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.
«خدایش رحمت کناد»
هادی زارع پور 
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد
۲۲/۷/۱۴۰۰


*******************************
بسمه تعالی  
انا لله و انا الیه راجعون 
برادر گرامی سردار خرم دل 
فرماندهی محترم سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد 
خبر درگذشت ابوي بزرگوارتان موجب تأثر و تألم  گرديد.
بي‌شك غم از دست دادن پدر، جانـــــکاه و دشوار است لكن در سايۀ توكل و تمسّك به خداي منّان و لطف و كرم و هديۀ صبوري او و تأمل در گلواژۀ آسماني «انا لله و انا اليه راجعون» سكينه و آرامشي براي دلهاي داغدار و بي قرار فراهم خواهد شد.
اينجانب اين مصيبت مؤلمه را به جنابعالي، خانوادۀ محترم و ساير بستگان آن بيت شريف تسليت عرض نموده و از درگاه حضرت احديت براي شما و بازماندگان آن مرحوم طول عمر و صبر جميل و براي آن فقید سعید، رحمت و مغفرت الهي و حشر با سیّد و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)    مسئلت مي‌نمايم.
سید حشمت الله صمیمی دوست 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد



********************************
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
برادر گرامی سردار خرم دل
فرمانده محترم سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد
درگذشت پدر گرامی تان، موجب اندوه و تأثر فراوان گردید، بی شک غم از دست دادن پدر، جانکاه و دشوار است لکن در سایۀ توکل، تمسّک به خدای منّان، لطف، کرم و هدیۀ صبوری او، آرامشی برای دل های داغدار فراهم خواهد شد.
ضمن عرض تسلیت بحضور جنابعالی و خانواده ارجمند، از محضر خداوند سبحان، غفران و علو درجات برای آن فقید سعید، شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان را از خداوند منان آرزومندم.
دکتر اصغر بهور
مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد



********************************
خبر در حال تکمیل است.......



تاریخ انتشار : 22 مهر 1400, 17:20



» اخبار مرتبط:

  • سردار خرم دل درگذشت مادر استاندار کهگیلویه و بویراحمد را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت مادر شهید شریعتی
  • فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه طی پیامی درگذشت فرزند سردار شهید شیرودی را تسلیت گفت.
  • پیام تسلیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت پدر سردار انصاری
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل( ع) لرستان به استاندار استان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟