مشروح اخبار


» چند خبر جدید از پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد



فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از پلمپ ۴ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.
 

پلمپ ۴ واحد صنفی متخلف در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از پلمپ ۴ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.
به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ً سید محمد موسوی ً در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری ماموران یگان امداد این فرماندهی در راستای پیشگیری از انتقال و انتشار ویروس مرگبار کرونا ضمن هماهنگی با مقام قضایی و اعلام جلسه شورای مبارزه با کرونا با همکاری شبکه بهداشت و درمان از ۴۵ واحد صنفی در سطح شهرستان بازدید، در این راستا تعداد ۴ واحد صنفی متخلف پر ریسک که بهداشت فردی و عمومی را رعایت نکردند و از دستورات شورای مرکزی کرونا در سطح شهرستان سرپیچی نمودند را پلمپ کردند.
وی افزود: در این راستا به ۱۹ واحد نیز اخطار کتبی داده شد که در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و رفع مشکلات و عیوب موجود طی مدت زمان مشخص نیز برخورد قانونی خواهد شد.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این ویروس بسیار خطرناک و در صورت انتشار وسیع و عدم اقدامات فوری درمانی می‌تواند به سرعت، مرگ فرد مبتلا را رقم بزند از تمامی شهروندان و اصناف می‌خواهیم هشدارهای لازم و تدابیر لازم را جدی بگیرند و با ماموران انتظامی نیز در امور نظارتی و پیشگیری همکاری لازم را داشته باشند.

*****************************
کشف بیش از یک تن آرد قاچاق در کهگیلویه
سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف یک تن و ۶۰۰ کیلو آرد قاچاق از یک دستگاه کامیون کمپرسی در محور دهدشت به بهبهان خبر داد.
به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ"علی مسعودجو" اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی فیلگاه این فرماندهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور دهدشت به بهبهان ایست و بازرسی دایر کردند.
وی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه کامیون کمپرسی حامل کالای قاچاق مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
مسعودجو تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق کشف و ضبط کردند.
سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

*******************************
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.
به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ" سید محمد موسوی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با مشارکت یگان‌های انتظامی این شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهر با هماهنگی مرجع قضائی به مرحله اجرا درآمد.
وی افزود: در اجرای این طرح مأموران ۳۷ نفر قاچاقچی، ۱۰۵ نفر معتاد و ۳ نفر از اراذل و اوباش را شناسایی و دستگیر کردند.
موسوی با اشاره به اینکه در این طرح ۴۴۷ خودرو و ۳۸ دستگاه موتورسیکلت که برای مردم به نحو های مختلف ایجاد مزاحمت می نمودند و توقیف گردید، تصریح کرد: در ادامه این طرح ۴۵۵ نفر به دلیل ارتکاب به جرایم مختلف به خصوص جرایم سرقت و...دستگیر و ۴۱۱ مورد حکم جلب اجرا گردید و همچنین در این طرح ۵۳ قبضه اسلحه کشف و با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، از ۲۱۲ واحد صنفی که تعداد ۹ واحد صنفی پلمپ و به بیش از ۱۱۷ واحد صنفی تذکر کتبی داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، بیان داشت: طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی برابر قانون برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم شریف شهرستان گچساران در سال ۱۴۰۰ همچنان ادامه دارد و تاکنون موفقیت‌های خوبی در این راستا داشته‌ایم و با مخلان نظم و آرامش مردم برخورد جدی صورت می‌گیرد.


****************************
کشف ذغال چوب قاچاق در کهگیلویه
سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از توقیف یک دستگاه خودروی پیکان و کشف ۵۴۳ کیلو ذغال چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.
به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ"علی مسعودجو" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی بخش دیشموک این فرماندهی حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پیکان مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور ۵۴۳ کیلو ذغال چوب قاچاق کشف و ضبط کردند.
سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: در این رابطه راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.



تاریخ انتشار : 22 آذر 1400, 12:26



» اخبار مرتبط:

  • 2 خبر جدید از نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • چند خبر جدید از نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • پلمپ ۴۸ واحد صنفی متخلف در گچساران
  • 3 خبر جدید از نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد
  • چند خبر جدید از نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟