مشروح اخبار


» اخبار جدید حوزه پليس استان کهگیلویه و بویراحمد



سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را در اسرع وقت از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارقان سیم و کابل برق با ۶ فقره سرقت در کهگیلویه

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری ۲ نفر سارق سیم و کابل برق با اعتراف به ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ" علی مسعودجو" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان کهگیلویه، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات پلیسی گسترده ۲ نفر سارق را شناسایی و دستگیر کردند.
سرهنگ مسعودجو با اشاره به این که متهمان در بازجویی های اولیه به ۶ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را در اسرع وقت از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
*******************************
دستگیری سارق لوله و تاسیسات شرکت نفت در گچساران
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری ۲ نفر سارق حرفه ای لوله و تاسیسات شرکت نفت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ" سید محمد موسوی" اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت لوله و تاسیسات شرکت نفت در سطح شهرستان گچساران موضوع، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی باباکلان این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی ۲ نفر سارق را شناسایی و دستگیر و یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ و یک دستگاه وانت نیسان متعلق به آن ها را نیز توقیف کردند.
موسوی گفت: مقادیری تاسیسات مربوط به شرکت نفت از متهمان کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
*******************************
کشف کالا‌های قاچاق میلیاردی در گچساران
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف کالا‌های قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در محور شیراز به گچساران خبر داد.
به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ"سیدمحمد موسوی" اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر(ع) این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضائی در محور شیراز به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.
وی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی به ۲ دستگاه وانت پراید، یک دستگاه وانت پیکان و یک دستگاه سواری پراید مشکوک شدند و آن ها را متوقف کردند.
موسوی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور مقادیری کالای قاچاق شامل ۴ دستگاه یخچال فریزر دوقلو،۲ دستگاه ماشین لباسشویی اتوماتیک،۲ دستگاه ماشین ظرفشویی،۳ دستگاه ال ای دی و... قاچاق کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به این که کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را ۲میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرده‌اند،خاطرنشان کرد: رانندگان دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.



تاریخ انتشار : 5 دی 1400, 12:22



» اخبار مرتبط:

  • 3 خبر جدید از پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد
  • 2 خبر از نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق با ۱۱ فقره سرقت در چرام
  • یک خبر جدید از نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • 2 خبر جدید از نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟