مشروح اخبار


» دستگیری سارق با ۳۰ فقره سرقت در "کهگیلویه"



فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری یک سارق با اعتراف به ۳۰ فقره سرقت محتویات درون خودرو، سیم برق و اماکن در شهرستان کهگیلویه خبر داد.

دستگیری سارق با ۳۰ فقره سرقت در "کهگیلویه"

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری یک سارق با اعتراف به ۳۰ فقره سرقت محتویات درون خودرو، سیم برق و اماکن در شهرستان کهگیلویه خبر داد.
به گزارش راک نیوز به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سردار "کیقباد مصطفایی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو، سیم برق و اماکن در سطح شهرستان" کهگیلویه"، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک سارق حرفه‌ای را حین انجام سرقت شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در بررسی های اولیه، متهم به ۳۰ فقره سرقت محتویات درون خودرو، سیم برق و اماکن در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف و در این رابطه ۲ دستگاه موتور کولر و یخچال از آن کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.
مصطفایی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد،از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.



تاریخ انتشار : 7 دی 1400, 09:55



» اخبار مرتبط:

  • دستگیری سارق با 35 فقره سرقت در بویراحمد
  • دستگیری سارق محتویات درون خودرو در کهگیلویه
  • یک خبر جدید از نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری سارق حرفه ای در شهرستان گچساران
  • 3 خبر جدید از نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟