مشروح اخبار


» کلنگ‌زنی و افتتاح ۳۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان گچساران



با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ۳۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در گچساران کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

به گزارش راک نیوز؛با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ۳۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در گچساران کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

 در ششمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی ۳۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در گچساران افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
کیامرث حاجی‌زاده در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان گچساران گفت: در دهه فجر امسال ۲۸ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۱۵ میلیارد تومان در شهرستان گچساران، افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از مجموعه ۲۸ پروژه عمرانی شهرستان، ۱۸ پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان افتتاح و ۱۰ پروژه با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.
وی بیان کرد: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف راهداری، بهسازی راه روستایی، برق‌رسانی، پروژه حوزه شهری و افتتاح کلینیک‌های درمانی بوده است.
حاجی‌زاده عنوان کرد: علاوه بر پروژه‌های عمرانی، ۵ پروژه در حوزه اقتصادی به بهره‌برداری رسید.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: امسال بالغ بر ۹۳۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه عمرانی استان در دست اجرا است.
انتهای پیام/



تاریخ انتشار : 17 بهمن 1400, 15:20



» اخبار مرتبط:

  • فرماندار کهگیلویه از افتتاح و کلنگ زنی 43پروژه عمرانی و اقتصادی در کهگیلویه خبر داد
  • 69 پروژه در شهرستان لنده افتتاح و کلنگ زنی شد
  • چاروسا تنها بخش بدون افتتاح پروژه در دهه فجر
  • افتتاح و کلنگ زنی ۷۲ میلیارد تومان پروژه در بهمئی/ توسعه زیرساخت های مناطق محروم اولویت استانداری کهگیلویه و بویراحمد است
  • 36 پروژه در شهرستان دنا افتتاح و کلنگ زنی شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟