مشروح اخبار


» خودروهای پلاک قرمز بدون مأموریت اداری توقیف شوند



مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد از توقف خودروهای دولتی بدون برگه مأموریت در هر نقطه این استان خبر داد و بیان کرد: به نیروی انتظامی مأموریت داده شد که با مشاهده هر خودروی پلاک قرمز بدون مأموریت آن را متوقف و برای شناسایی به سازمان اقتصاد و دارایی معرفی کند.

وی توضیح داد: این مأموریت از طریق مرکز به همه واحدهای نیروی انتظامی ابلاغ شده و نیازی به ابلاغ این مأموریت به صورت استانی نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: هر خودروی پلاک قرمزی به معنی دولتی بودن آن است ولی برای اینکه این خودرو متعلق به کدام اداره است، خودرو متوقف می‌شود و شماره پلاک آن از سازمان اقتصاد و دارایی استعلام می‌شود.

صابری عنوان کرد: به عنوان یک عضو کوچک در بدنه اجرایی این استان به همه مدیران و کارکنان دولت توصیه می‌کنم که در حفظ اموال دولت و بیت‌المال دقت کنند زیرا در غیر این صورت با هر گونه سوء‌استفاده و تخلفی در مورد استفاده شخصی از خودروهای پلاک قرمز به شدت برخورد می‌شود.

وی یادآور شد: اگر همه ما آن‌گونه که دین و مسئولیت‌های اجتماعی و انسانی از ما خواسته، عمل کنیم هیچ مشکلی در این جامعه پیدا نمی‌شود و نیازی به برخورد و ورود نیروی امنیتی و این سری مسائل هم نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد این حساسیت مردم را به جا خواند و از مدیران ارشد در هر دستگاه خواست تا به شدت مراقب این تخلف اداری باشند و اجازه ندهند که از اموالی که حق مردم است استفاده شخصی و فردی شود.




تاریخ انتشار : 6 دی 1391, 01:31



» اخبار مرتبط:

  • استفاده از خودروی دولتی در یک عروسی
  • مدیری‌که باماشین'دولتی 'به عروسی رفت
  • تصادف همسر مدیر با خودرو دولتی
  • نیروی انتظامی:برخورد با حرمت شکنان در ماه رمضان
  • یک خودروی دولتی دریاسوج آتش گرفت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟