مشروح اخبار


» 3 خبر جدید از نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد



یک بهله پرنده شکاری کمیاب با دستان پر مهر یکی از کارکنان انتظامی شهرستان بویراحمد نجات یافت و به دامن طبیعت بازگشت.

مامور پلیس ناجی پرنده میلیاردی در یاسوج شد

یک بهله پرنده شکاری کمیاب با دستان پر مهر یکی از کارکنان انتظامی شهرستان بویراحمد نجات یافت و به دامن طبیعت بازگشت.
به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، مامور وظیفه شناس فرماندهی انتظامی شهرستان بویراحمد، یک بهله پرنده شکاری را که در یکی از خیابان‌های شهر یاسوج رها شده بود پیدا کرده و ناجی این پرنده شد.
گفتنی است این مامور وظیفه شناس صبح امروز این پرنده را به اداره محیط زیست استان تحویل داد تا به دامان طبیعت بازگردد.
این کار ارزشمند مامور پلیس نمونه ای از اخلاق مداری و طبیعت دوستی در کنار اقتدار پلیس در یاری رساندن به اقشار مختلف جامعه است که شایسته تقدیر می باشد.
*****************************
کشف کالاهای قاچاق میلیاردی در گچساران 
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران از کشف کالاهای قاچاق به ارزش تقریبی ۶ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال در محور گچساران به شیراز خبر داد. 
به گزارش راک نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "ارسلان خادمیان" اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان در راستای اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضائی در محور گچساران به شیراز ایست و بازرسی دایر کردند.
وي افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به ۴ دستگاه خودروی وانت پرايد و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آن ها را متوقف کردند.
خادمیان تصریح کرد:مأموران در بازرسی از خودروهای مذکور مقادیری کالای قاچاق شامل ۴۱۰۰ دستگاه ديجيتال، عددانواع قطعات و ابزار صنعتي، ۱۴۰۰متر پارچه، ۱۱ عدد لوازم خانگي و..... قاچاق کشف و ضبط کردند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به این که کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را ۶ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال اعلام کرده اند، خاطرنشان کرد: در این راستا رانندگان خودرو ها دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
*******************************
کشف ۳۹ کيسه آرد قاچاق در دنا 
 فرمانده انتظامی شهرستان دنا از کشف ۳۹ کیسه آرد ۴۰ کیلویی قاچاق از یک دستگاه خودروی وانت سایپا در محور یاسوج به اصفهان خبر داد. 
به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "سید نورالله تقوی نژاد" در بيان جزئيات اين خبر اظهار داشت: مأموران کلانتری مرکزی این فرماندهی در راستای اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور یاسوج به اصفهان ایست و بازرسی دایر کردند.
وي افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروي وانت سایپا حامل کالاي قاچاق مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
تقوی نژاد تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو ۳۹ کيسه آرد ۴۰ کيلويي قاچاق کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان دنا در پایان خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.



تاریخ انتشار : 11 اسفند 1400, 12:53



» اخبار مرتبط:

  • کشف کالای قاچاق ۷۰۰ میلیونی در دنا
  • کشف محموله قاچاق میلیاردی در کهگيلويه و بويراحمد
  • کشف محموله قاچاق میلیاردی در گچساران /جزییات
  • کشف محموله قاچاق در محور ياسوج-اصفهان به ارزش 2 میلیارد ریال
  • کشف محموله قاچاق میلیاردی در دنا
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟