مشروح اخبار


» دیدار فرماندار شهرستان لنده با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان



فرماندار شهرستان لنده با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، «امین درخشان» در این دیدار، گفت: همه ما باید در راستای تعالی فرهنگ و هنر و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی گام برداریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود :هدف همه ما در حوزه فرهنگ باید توجه به مولفه های فرهنگی، هنری، انقلابی و اسلامی باشد.
وی تمرکززدایی و توجه به مناطق کم برخوردار و محروم را از سیاست های جدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و این اداره کل در استان دانست.
درخشان ادامه داد: در اولین فرصت برای بررسی وضعیت پروژه فرهنگ سرای لنده به این شهرستان سفر خواهد کرد و تلاش می‌کنیم این پروژه تعیین تکلیف شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به ظرفیت‌های قرآنی شهرستان لنده اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت های کم نظیر این شهرستان در زمینه های قرآنی، تلاش ما توجه جدی به این شهرستان و ظرفیت‌های قرآنی است.
«جلال دانش» هم در این دیدار ضمن تبریک انتصاب امین درخشان، اظهار کرد: در حوزه فرهنگ نیاز به تحرک جدی داریم، زیرا فرهنگ زیربنای همه مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و عمرانی است.
فرماندار شهرستان لنده به ظرفیت های شهرستان در زمینه های مختلف اشاره کرد و افزود: این شهرستان دارای ظرفیت‌هایی در حوزه فرهنگ و هنر بوده و نیازمند حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هستیم.
دانش بر ضرورت توجه به مسائل فرهنگی و قرآنی در استان و همچنین شهرستان لنده تاکید کرد و گفت: ضرورت دارد پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان لنده تعیین تکلیف شود.



تاریخ انتشار : 12 اسفند 1400, 11:18



» اخبار مرتبط:

  • دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • اعلام ویژه برنامه‌های ماه رمضان در اداره ارشاد گچساران
  • در نشست مدیر حوزه هنری با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح شد:ضرورت تعامل و هم گرایی حوزه هنری و فرهنگ و ارشاد اسلامی در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری
  • انتصاب جدید در شهرستان باشت/سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد
  • وزیر ارشاد به استان کهگیلویه وبویراحمد می آید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟