مشروح اخبار


» افتتاح و کلنگ زنی پروژه مهم لکه گیری و روکش آسفالت محور قلعه رئیسی-دیشموک



مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور قلعه رئیسی-ديشموک خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور قلعه رئیسی-ديشموک خبر داد.




به گزارش راک نیوز؛آله کرم جانی پور در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار داشت و گفت؛پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور قلعه رئیسی-ديشموک در قالب دو پروژه تعریف شد.



وی افزود،پروژه اول به طول ۵ کیلومتر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تکمیل و به بهره برداري رسید.





سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود؛پروژه دوم هم به طول ۵ کیلومتر می باشد.




وی خاطرنشان کرد؛این پروژه با مشارکت بنیاد علوی با اعتباری قریب به ۳۸ میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.




جانی پور عنوان کرد؛محور قلعه رئیسی-ديشموک یکی از دغدغه های مهم مردم دو بخش چاروسا و دیشموک می باشد و این اداره کل در تلاش است که هرچه سریعتر این مشکل را رفع کند.




سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود؛آئین کلنگ زنی این پروژه روز جمعه ۲۰ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ با حضور استاندار و مسولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.




دکتر جانی پور در پایان از زحمات و تلاش های حجت الاسلام موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی،استاندار ،معاون عمرانی و دیگر مسئولان تقدیر و تشکر کرد‌.






تاریخ انتشار : 19 اسفند 1400, 22:25



» اخبار مرتبط:

  • خبر خوش مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد: آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های راهداری استان با اعتبار 2 هزار و 500 میلیارد ریال
  • آیین کلنگ زنی پروژه بزرگ احداث خط ۲ مداره برق دهدشت به قلعه رئیسی/هزار و ۱۰۰ پایه برای پایان مشکلات برقی چاروسا و دیشموک
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد: آغاز لکه گیری و روکش آسفالت مسیر ارتباطی قلعه رئیسی به دیشموک/تشکر از پیگیری‌های حجت السلام موحد
  • ادامه عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور قلعه رئیسی-دیشموک+تصاویر
  • ادامه روکش آسفالت جاورده -قلعه رئیسی/پیمانکار روکش آسفالت قلعه رئیسی-دیشموک مشخص و به زودی شروع به کار خواهد کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟