مشروح اخبار


» انتصابات گسترده در اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد



در احکامی جداگانه از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان معاونین آموزش متوسطه و ابتدایی ، روابط عمومی و مشاور اجرایی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شدند.

به گزارش راک نیوز،در احکامی جداگانه از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان معاونین آموزش متوسطه و ابتدایی ، روابط عمومی و مشاور اجرایی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شدند.



در این احکام حاج محمد جمالی به عنوان معاون آموزش متوسطه جایگزین دکتر ایوب رضایی،جلال رحیمی به عنوان معاون آموزش ابتدایی جایگزین علی شیر زهرایی،سید ولی موسوی به عنوان مسول روابط عمومی جایگزین حمید محمدی زاده و عظیم صالح پور به عنوان مشاور اجرایی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شدند.



جمالی آرند معاون جدید آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان از فرهنگیان با سابقه آموزش و پرورش و در سابقه کاری ایشان معاون و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان چرام مشاهده می شود.


سید جلال رحیمی معاون جدید آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش از فرهنگیان شهرستان باشت و در سوابق کاری  وی بخشدار بوستان باشت و عضو شورای شهر باشت مشاهده می شود.


سید ولی موسوی مسول جدید روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان از فرهنگیان و خبرنگاران با سابقه استان و در سابقه کاری ایشان مدیر اجرایی گروه های آموزشی اداره کل،تدریس در دانشگاه های استان،و رئیس هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج و رئیس هیات اندیشه ورز بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد مشاهده می شود.


عظیم صالح پور مشاور جدید اجرایی اداره کل آموزش و پرورش استان از فرهنگیان شهرستان بویراحمد و در سابقه کاری ایشان رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد مشاهده می شود.
مراسم تودیع و معارفه فردا ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.



تاریخ انتشار : 25 اسفند 1400, 17:19



» اخبار مرتبط:

  • اولین انتصاب در اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد/معاون آموزش متوسطه اداره کل منصوب شد
  • رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه منصوب شد
  • مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • بازار داغ عزل ونصب در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد
  • معاون آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟