مشروح اخبار


» خدمات ایرانسل در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد/عیدی مدیرعامل ايرانسل کشور به 150 خانوار سرفاریابی



دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل شرکت ایرانسل کشور از راه اندازی یک سایت دیگر بخش سرفاریاب شهرستان چرام خبرداد.

خدمات ایرانسل در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد



دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل شرکت ایرانسل از راه اندازی یک سایت دیگر بخش سرفاریاب شهرستان چرام خبرداد.


به گزارش راک نیوز ،دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل شرکت ایرانسل در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار داشت و گفت؛در راستای تجهیز تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به اینترنت پرسرعت و اتصال آن ها به شبکۀ ملی اطلاعات در ذیل قانون برنامه ششم توسعه و از محل بودجۀ USO وزارت ارتباطات، روستا های «برافتاب کچلا و دهنو تل گپ» از توابع بخش سرفاریاب شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد به اینترنت پرسرعت همراه مجهز شدند.


وی افزود؛این سایت دو روستا را به ترتیب ۳۴ و ۱۱ خانوار و جمعیتی بالغ بر 150 نفر و همچنین بخش قابل توجهی از محور باغچه سادات -سرفاریاب را تحت پوشش اینترنت(3G و 4G) ایرانسل قرار می دهد.


عباسی آرند در ادامه افزود؛اهمیت راه‌اندازی این سایت از آن جهت است که تا پیش از راه‌اندازی سایت ارتباطی ایرانسل، هیچ‌گونه دسترسی به اینترنت ثابت و سیار در این روستا وجود نداشته و با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، با راه‌اندازی این سایت، بهره‌مندی از خدمات بر بستر اینترنت از جمله آموزش آنلاین، وعرضه محصولات، برای اهالی این روستا فراهم شده است.


مدیرعامل شرکت ایرانسل کشور عنوان کرد؛شرکت ایرانسل در مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور خدمات زیادی انجام داده است که استان کهگیلویه و بویراحمد از این خدمات مستثنی نبوده و تا کنون خدمات خوبی در حوزه ایرانسل در نقاط مختلف انجام شده است.


دکتر عباسي آرند در پایان از پيگيري هاي مجدانه حجت الاسلام موحد نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسولان استانی و شهرستانی تقدیر و تشکر کرد.



تاریخ انتشار : 29 اسفند 1400, 11:40



» اخبار مرتبط:

  • مدیر ارشد شرکت ارتباطی ایرانسل منطقه جنوب کشور خبر داد: سه منطقه روستایی کهگیلویه به اینترنت پرسرعت ایرانسل دسترسی یافت/ماه های آینده شاهد اخبار خوبی برای توسعه ارتباطات در کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود
  • کمک 3 میلیارد ریالی دکتر عباسی آرند به استان کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با کرونا
  • پیام تسلیت مدیرعامل شرکت ایرانسل در پی درگذشت پدر فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد
  • فرزند شایسته چرام مدیرعامل شرکت ایرانسل می شود /جزییات
  • هدیه ویژه ایرانسل برای خانم معلم "آنلاین " + جزئیات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟