مشروح اخبار


» مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد افزایش رضایت ایثارگران اولویت اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران است



مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به شهرستان لنده دردیداربا کارکنان این نهاد، افزایش رضایت ایثارگران را اولویت اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمداعلام کرد.

به گزارش راک نیوز،رضا پارسیان نژاد مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد در ادامه سفر به شهرستان لنده  با کارکنان بنیاد این نهاد دیدار و گفت‌وگو کرد و در جریان مشکلات آنها و روند فعالیت‌شان قرار گرفت.

در بازدید یاد شده، کارکنان بنیاد شهرستان لنده توضیحات لازم در خصوص اجرای کارها و رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا و ایثارگران را برای مدیرکل بنیاد استان تشریح کردند.
پارسیان نژاد نیز ضمن خداقوت به کارکنان بنیاد از آنها خواست در تعامل با مسئولین شهرستانی ،تکریم و پاسخگویی سریع و به موقع به جامعه ایثارگران کوشا باشند تا بتوانند رضایت واقعی این قشر معظم جامعه را کسب کنند.
پارسیان نژاد ظهارداشت : بنیاد شهید به واسطه شهدا و خون شهدا و ایثارگران و جانبازان ، افضل نهادهای است.
 وی گفت : از چند جهت بنیاد شهید مقدس است و مهمترین آن زنده نگه داشتن  یاد و نام شهدا است که  این مسئولیت مهم بر دوش بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
 
وی ادامه داد : بنیاد شهید ،افکار و حال هوای شهدا را به جامعه انتقال می دهد و  اجرای طرح سپاس بنیاد شهید از خانواده شهدا و ایثارگران بر روحیه خانواده و جامعه تاثیر مستقیم دارد وما در بنیاد شهید این مسئولیت را به خوبی باید اجرا کند. 
وی در ادامه مطالبی پیرامون خدمات‌دهی با کیفیت، داشتن سعه صدر، اشرافیت کامل به آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ارسالی از بنیاد و رعایت دقت در انجام امور ایثارگران بیان کرد.
پایان پیام



تاریخ انتشار : 11 فروردین 1401, 01:43



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل بنیاد کهگیلویه وبویراحمد نظارت فرمانداران بر امور ایثارگران حل مشکلات را تسریع می کند
  • رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده منصوب شد/جزییات
  • مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • تقدیر از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟