مشروح اخبار


» ورزش کهگیلویه وبویراحمد نیازمند همراهی و همدلی مسئولین و جامعه ورزش است



دهقان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد گفت : رمز توسعه و ارتقا و موفقیت ورزش کهگیلویه وبویراحمد نگاه یکپارچه مسئولین و همدلی و همراهی جامعه ورزش است .

دهقان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد گفت : رمز توسعه و ارتقا و موفقیت ورزش کهگیلویه وبویراحمد نگاه یکپارچه مسئولین و همدلی و همراهی جامعه ورزش است .

به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،دهقان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد گفت : رمز توسعه و ارتقا و موفقیت ورزش کهگیلویه وبویراحمد نگاه یکپارچه مسئولین و همدلی و همراهی جامعه ورزش است .
عین الله دهقان ،سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهیگلویه وبویراحمد با بیان این موضوع در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان ، همدلی ، همراهی و نگاه یکپارچه را رمز موفقیت و احیای ورزش استان دانست و گفت :شکوفایی و توسعه ورزش کهگیلویه وبویراحمد تنها با نگاهی یکپارچه و احساس مسئولیت تمام ارکان های و دستگاههای اجرایی استان میسر خواهد شد .
دهقان گفت : برای موفقیت ورزش کهگیلویه وبویراحمد باید تمامی صاحب نظران و دلسوزان در همه نقاط استان برای این هدف مشترک همدل شوند.
دهقان از نبود حامی مالی در ورزش استان ابراز گلایه کرد و ادامه داد: کهگیلویه وبویراحمد از نبود حامی مالی رنج می برد و این کمبود در سطح استان به شدت احساس می شود.
سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از 103 پروژه استانی ،ملی و هدایای خاص در این استان خبر و افزود:برای تکمیل این پروژه ها به 110 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.نیازمند حمایت و نگاه وزارت ورزش و جوانان ،استاندار ورزش دوست استان و مجمع نمایندگان استان در اتمام این پروژه ها هستیم .
دهقان از ظرفیت و پتانسیل ورزش استان در رشته های انفرادی و تیمی سخن گفت و تصریح کرد :انگیزه ، توان ،پشتکار ، با همراهی ، حمایت پیشکسوتان و همدلی جامعه کهگیلویه وبویراحمد می‌تواند موفقیت‌های ورزش و جوانان را رقم بزند.



تاریخ انتشار : 27 فروردین 1401, 07:24



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با حجت الاسلام موحد
  • انتصاب جدید در اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصابی دیگر در اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد+عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟