مشروح اخبار


» یک خبر جدید از دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد



رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد: مشکلات واحدهای اقتصادی دانش بنیان استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت خاص رسیدگی می شود

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویر احمد و خبرنگار خبرگزاری میزان در استان، دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد، گفت: در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و نیز کارگروه رفع موانع تولید به مشکلات واحد‌های اقتصادی دانش بنیان به صورت خاص رسیدگی می‌شود.

نگین تاجی در گفت‌وگو با میزان در مورد تحقق شعار سال با موضوع تولید، دانش بنیان و اشتغال گفت: دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد نیز همانند سایر دادگستری‌های استان‌ها و به تأسی از فرامین مقام معظم رهبری و در راستای تحقق شعار سال در چند جهت مبادرت به تلاش برای تحقق این شعار خواهد کرد.
 
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: از جمله اقدامات ما در این زمینه تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مربوط به واحد‌های تولیدی و صنعتی و اقتصادی از طریق خارج کردن این پرونده‌ها از چرخه طولانی دادرسی و نهایتاً از طریق داوری به وسیله‌ی اتاق داوری بازرگانی و تعاون و اصناف خواهد بود.
نگین تاجی اظهار کرد: بنا داریم برای تحقق این مهم پرونده‌های مربوط به چنین واحد‌هایی با سرعت بیشتر و در شعب ویژه مورد رسیدگی قرار گیرد. از این رو در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و نیز کارگروه رفع موانع تولید به مشکلات این واحد‌ها به ویژه واحد‌های اقتصادی دانش بنیان به صورت خاص رسیدگی شود.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، افزود: با تکیه بر تولیدات دانش بنیان  می‌توان علاوه بر تامین تقاضای داخلی، به جهت رقابت با مشابه خارجی بحث صادرات را در این زمینه در پیش بگیریم.
وی ادامه داد: مهم‌ترین مؤلفه‌ی یک کالا خروج از تولید سنتی و تولید بر منبای محاسبات علمی و فنآورانه است؛ بنابراین هدف از تولید دانش بنیان، توجه به کیفیت علمی محصول تولیدی، در راستای تحقق شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری  می‌تواند مؤثر باشد.
نگین تاجی گفت: از این رو شناسایی موانع و آسیب‌های موجود در توسعه‌ی اقتصادی استان با بررسی مصادیق مطرح شده در ستاد اقتصاد مقاومتی، برنامه‌ریزی و ارائه راهکار جهت برون رفت از این موانع انجام خواهد شد.



تاریخ انتشار : 5 اردیبهشت 1401, 11:29



» اخبار مرتبط:

  • سرمایه گذاران جهت طرح مشکلات اقتصادی ، قضایی و حقوقی به معاونت برنامه ریزی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند
  • رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در غم فراق برادر خود داغدار شد
  • رئیس‌کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب یاسوج منصوب شد
  • معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری وارد مرکز کهگیلویه وبویراحمدشد +برنامه ها
  • پیام تسلیت دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان، به استاندار کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟