مشروح اخبار


» رئیس‌ جمهور زنگ بزند تا جوابش را بدهم



به گزارش راک نیوز  به نقل از  اول ،حجت‌الاسلام نقویان كه در سخنرانی اخیر خود، سخنان توهین‌آمیز عجیبی را خطاب به رئیس‌جمهور بیان كرده است در گفت‌وگو با شبكه ایران در پاسخ به این سؤال كه انگیزه‌تان از بیان چنین سخنان توهین آمیزی چه بوده گفته: «به رئیس‌جمهور بگویید به من زنگ بزند تا جوابش را بدهم.» وی همچنین در پاسخ به این سؤال كه چرا باید رئیس‌جمهور به شما زنگ بزند، تنها به قطع تلفن بسنده كرده است! 
حجت الاسلام ناصر نقویان در سخنرانی اخیر خود در دانشگاه تربیت مدرس، با انتقاد از شخص رئیس جمهور مدعی شد كه احمدی نژاد فردی نامرد، دروغگو، فریبكار ( با عرض پوزش از كاربران محترم ) و بی تدبیرتر از گاوها می باشد. 

نقویان كه در سلسله نشست های معرفتی با عنوان «رشدیافتگی» سخن می گفت، با قرائت شعر معروف نسیم شمال كه «كور شوم، لال شوم، كر شوم/ لیك محال است كه من خر شوم» مردم ایران را مردم بیداری دانست كه حكومت، توان فریب دادن آنها را ندارد و مردم، ضعفها، اشتباهات و تقصیرات حكومت‌مردان را می‌دانند و تحلیل می‌كنند. 

وی افزود: عزل و نصب كارگزاران باید با دلیل و از روی حكمت باشد و نه از روی هوا و هوس، همانطور كه امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام دلیل عزل‌هایش را در سخنانش فرموده است، آقای احمدی‌نژاد هم اگر مرد است، دلایل عزل و نصب‌هایش را بیان كند. چرا باید استاندار فلان استان به‌خاطر شركت در سخنرانی انتقادآمیز من، معزول شود؟! چرا ما ظرف ۶ سال، ۴ وزیر آموزش و پرورش عوض كرده‌ایم!؟! در حالیكه در دامداری‌های كشورهای غربی، دوشندگان شیر گاوها را عوض نمی‌كنند تا مبادا گاوی كه به بوی بدن آن شیردوش عادت كرده است، شیرش كم نشود. گاوها هم اصل «ثبات در مدیریت» را كه یك اصل اولیه و بدیهی است می‌دانند امّا این آقایان آن را نمی‌دانند. 

چرا صدر اعظم آلمان شوهرش را از سوار شدن در هواپیمای دولتی منع می‌كند ولی این آدم كه شعار ساده‌زیستی می‌داد با ۱۲۰ نفر از دوستان و بستگانش به سفر نیویورك می‌رود. آیا ایشان فكر می‌كند كه با این مصاحبه‌های بدون خبرنگاری!! كه با یك خبرنگار نابلد و با سؤالات از پیش مشخص‌شده انجام می‌دهد، می‌تواند مردم ما را گول بزند؟ اگر مرد است با ده نفر كارشناس خبره در موضوعات مختلف اقتصادی، سیاسی و .... مناظره برگزار كند. به قول معروف: «خود گویی و خود خندی، عجب مرد هنرمندی!».





تاریخ انتشار : 11 دی 1391, 23:04



» اخبار مرتبط:

  • رئیس جمهور از حجت الاسلام نقویان زهر چشم گرفت
  • طعنه احمدی‌نژاد به نمایندگان مجلس
  • حمله بزرگواری به رئیس جمهور/احمدی نژاد اصالت سیاسی ندارد
  • شکایت دولت از "نقویان" و احتمال ممنوع التصویر شدن او
  • پیام احمدی نژاد به مجلس :وقت ندارم حرف نمایندگان را گوش بدهم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟