مشروح اخبار


» رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد: روز قدس نماد وحدت مسلمین علیه کفر و ظلم است / دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی



رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی، مردم روزه‌دار هم‌استانی را به شرکت در راهمپیایی دشمن‌شکن روز قدس دعوت کرد.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، سید علی معتمدی‌پور در پیامی، ضمن دعوت مردم به حضور در راهپیمایی آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، این روز را یادگار ماندگاری از امام امت، حضرت امام خمینی ( ره) خواند و گفت: روز قدس نماد اتحاد مسلمانان در حمایت از مظلومیت فلسطین و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیست است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از این پیام آورده است؛ روز قدس تجلی آرمان‌های مقدس اسلام و انقلاب و یادآور فرهنگ  مقاومت و شهادت است که هر ساله لرزه بر اندام رژیم جعلی اسرائیل می‌اندازد.
معتمدی‌پور با اشاره به هوشمندی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران در نام‌گذاری روز قدس، اعلام کرد: کارمندان و مدیران بخش کشاورزی دوشادوش کشاورزان، تولیدکنندگان و بهره‌برداران و قاطبه ملت همیشه در صحنه ایران بالاخص مردم ولایت‌پذیر کهگیلویه و بویراحمد در روز جمعه با حضور در خیابان، علیه ظلم تاریخی رژیم کودک‌کش صهیونیست فریاد عدالت‌خواهی و انزجار خود را اعلام خواهند کرد.
وی در بخش پایانی این پیام آورده است؛ اینجانب به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ و ارزشمند کشاورزان و تولیدکنندگان، ضمن گرامیداشت این روز مقدس از همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه فعالان بخش کشاورزی برای شرکت در این راهپیمایی دعوت می‌کنم.



تاریخ انتشار : 8 اردیبهشت 1401, 23:20



» اخبار مرتبط:

  • فراخوان امام جمعه و فرماندار کهگیلویه به حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس
  • دعوت مدیرعامل آبفا کهگیلویه و بویراحمد جهت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس
  • دعوت استاندارکهگیلویه وبویراحمد برای حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی روز قدس
  • پیام دعوت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس
  • دعوت فرماندار لنده از همه اقشار جامعه و شهروندان شهرستان لنده به حضور در راهپیمایی روز قدس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟