مشروح اخبار


» دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی+عکس



رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده محترم ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش راک نیوز،دکتر سید علی معتمدی پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با حجت الاسلام والمسلمین حاج سید حسن ربانی نماینده محترم ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی دیدار و گفتگو کرد.



در این دیدار سید علی معتمدی پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شعار سال بیان داشت: در سالیان اخیر مقام معظم رهبری با توجه به شرایط مملکت و فضای حاکم بر جامعه نقش تولید را همواره مهم دانسته و در نام گذاری های خود برای سال ها بر می گزیدند و این نشان از توجه ویژه رهبر معظم انقلاب بر بحث تولید و حمایت از تولید است.


معتمدی پور تاکید کرد: ما و همکاران من در سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا به نحو احسن فرمایشات مقام معظم رهبری را در بخش کشاورزی و تولید به منصه ظهور بگذاریم.


وی گفت در تلاش هستیم که در تمامی بخش ها و معاونت ها از نیروهای انقلابی و با انگیزه استفاده شود و تا بتوانیم با یک حرکت جهادی خدمتی را موثرتر به مردم ارائه دهیم.


وی در این دیدار خواستار توجه بیشتر به منطقه محروم کهگیلویه و بویراحمد و گفت انتظار داریم نماینده محترم ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با دید مثبت به این منطقه محروم و کمتر توسعه یافته نگاه کند.



حجت الاسلام سید حسن ربانی در این نشست نیز با تشکر از حرکات جهادی دکتر معتمدی پور در زمان حضور خود در رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت توجه حضرتعالی و دیگر همکاران به فرمایشات رهبری نمونه بارز یک دولت قوی و مردمی است.


وی گفت: از تمام ظرفیت‌های وزارت جهاد کشاورزی برای کمک به مناطق محروم استفاده خواهد شد.


نماینده محترم ولی فقیه در وزارت کشاورزی بیان داشت شرایط حاکمه نیاز به کار جهادی و پیگیر توسط مسئولین دارد و از همه عزیزان در مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان کلوبر انتظار داریم با یک حرکت جهادی به مردم خدمت کنند.



تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1401, 04:59



» اخبار مرتبط:

  • مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • حمایت از افزایش کشت دانه‌های روغنی توسط جهاد کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب جدید در سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد+حکم
  • تلاش های بی وقفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی/ این بار معتمدی در تهران در دیدار با وزیر پیگیر مشکلات زیر ساختی جهاد کشاورزی استان شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟