مشروح اخبار


» بی احتیاطی کبوتر باز دهدشتی حادثه آفرید



 صبح امروز نوجوان 12 ساله‌ای به اسم «م- ف» را به اورژانس بیمارستان دهدشت آوردند که در اثر برق‌گرفتگی دچار سوختگی از ناحیه دست، سینه و شکم شده بود.

راک نیوز : عمار آذرپناه  درگفتگویی اظهار داشت: صبح امروز نوجوان 12 ساله‌ای به اسم «م- ف» را به اورژانس بیمارستان دهدشت آوردند که در اثر برق‌گرفتگی دچار سوختگی از ناحیه دست، سینه و شکم شده بود.

مسئول اورژانس بیمارستان امام‌خمینی (ره) افزود: این پسر بچه روستایی از تیربرق بالا رفته بود و قصد داشت کبوتر خود را از روی کابل برق بگیرد که با تماس دستش با کابل دچار برق‌گرفتگی شد و از بالای تیر به پایین پرت ‌شد.

آذرپناه افزود: به رغم برق‌گرفتگی شدید و سقوط از ارتفاع چهار متری این نوجوان جان سالم به در برد ولی به علت شدت جراحات و نوع سوختگی به اهواز اعزام شد.

مسئول اورژانس بیمارستان امام‌خمینی (ره) دهدشت عنوان کرد: با توجه به ناآگاهی کودکان از خطراتی که سلامتی آن‌ها را تهدید می‌کند، می‌طلبد که اولیا و معلمان دانش‌آموزان نسبت به این مسائل حساسیت بیشتری به خرج دهند.

وی افزود: یکی از گروه‌هایی که همواره در اثر بروز حادثه به اورژانس می‌آیند قشر کبوتر باز هستند چراکه معمولاً روی پشت‌بام‌ها و در ارتفاعات بلند تردد می‌کنند.

مسئول اورژانس بیمارستان امام‌خمینی (ره) دهدشت از همه کسانی که در این کسوت فعالیت می‌کنند، خواست تا با احتیاط کامل به انجام فعالیت و کبوتربازی خود بپردازند تا خطری سلامتی آن‌ها را تهدید نکند./فارس



تاریخ انتشار : 12 دی 1391, 16:12



» اخبار مرتبط:

  • خرس گرسنه دو انگشت مرد دیشموکی را قطع کرد
  • طوفان، جان نوجوان بندرعباسی را گرفت
  • راننده بی‌احتیاط در دهدشت ۷ نفر را زیر گرفت
  • حمله چند اوباش به یک پزشک در دهدشت
  • جوان بی احتیاط از مرگ حتمی نجات یافت/در راهپیمایی 22بهمن دریاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟