مشروح اخبار


» دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با معاون کل سازمان برنامه و بودجه کشور



سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان با دکتر ممبینی؛ معاون کل سازمان برنامه و بودجه کشور و دکتر عوض پور؛ رئیس امور سلامت و رفاه اجتماعی این سازمان دیدار کرد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان با دکتر ممبینی؛ معاون کل سازمان برنامه و بودجه کشور و دکتر عوض پور؛ رئیس امور سلامت و رفاه اجتماعی این سازمان دیدار کرد.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر سامر مرادیان گفت: در این دیدار با توجه به مشکلات عدیده ای که استان در حوزه بهداشت و درمان دارد، مخصوصاً کسری اعتباری که به واسطه تبدیل وضعیت تعداد زیادی از ایثارگران عزیز با مجوز رسمی سازمان برنامه و بودجه و مصوبه مجلس شورای اسلامي ایجاد شده است، خواستار نگاه ویژه سازمان برنامه و بودجه به حوزه سلامت کهگیلویه و بویراحمد بودیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه با رایزنی های صورت گرفته در خصوص افزایش تخصیص حقوق اردیبهشت ماه دانشگاه، قول مساعدت ویژه داده شد و با پیگیری و توجه انجام شده، بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال به تخصیص مربوطه اضافه شد.
دکتر مرادیان ضمن تشکر از نگاه ویژه استاندار مؤمن و انقلابی و مجموعه مدیران محترم استانداری استان به دانشگاه علوم پزشکی، خاطر نشان کرد: در دیدار با معاون کل سازمان برنامه و بودجه، دکتر حاجی زاده معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز حضور داشتند که از حمایت های بی شائبه ایشان نیز تشکر می کنیم.



تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1401, 18:24



» اخبار مرتبط:

  • رایزنی های معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با وزیر بهداشت برای حل مشکلات اعتباری این دانشگاه
  • معاونت پشتیبانی، توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • مجوز بکارگیری 735 نیرو در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد اخذ شد
  • رشد چشمگیر بودجه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در سال99
  • سه انتصاب جدید در دانشگاه علوم پزشکی استان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟