مشروح اخبار


» بازدید مسولان استانی و شهرستانی از پتروشیمی دهدشت



جمعی از مسولان استانی و شهرستانی از پروژه پتروشیمی دهدشت بازدید کردند.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد سرکشی و نشست با مدیران شرکت پتروشیمی دهدشت باحضور مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل و رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی و بخشدار مرکزی در محل این شرکت برگزار شد.

در ابتدای این نشست رییس سایت شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت دهدشت به ارائه گزارش و مشکلات این شرکت پرداخت.
سیامک حسین پور با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۲۸ درصدی این پروژه اظهار داشت: نیروی کار شاغل در این پروژه ۴۸۰ نفر می باشد که از این تعداد ۷۲ درصد بومی و ۲۸درصد غیربومی و متخصص هستند.
در ادامه این نشست مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد به بیان مباحث مربوط به حقوق و مزایای کارگران و توجه به انتظارات مردم در حوزه کار و کارگری پرداخت.
حمید رضا واعظی زاده پتروشیمی دهدشت را یکی از مهم ترین پروژه های اشتغال زایی در سطح استان عنوان کرد و گفت: رعایت عدالت و پرهیز از رفتار تبعیض آمیز در جذب و به کارگیری و توجه به مقوله ایمنی درمحیط کار از مهم ترین خواسته های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای همه پروژه ها به خصوص پروژه پتروشیمی دهدشت می باشد.
در ادامه سید روح‌الله شاهینی مدیرکل امنیتی و انتظامی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بهترین مسیر جذب نیرو را اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تمکین به قانون را برای کاهش نارضایتی مهم دانست.
در پایان رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بخشدار  شهرستان کهگیلویه به تشریح عملکرد ونحوه تعامل با این واحد در حوزه های مختلف پرداختند.



تاریخ انتشار : 13 خرداد 1401, 17:33



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • نیکمرام حکم داد؛انتصاب مدیر جدید کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
  • سفر معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به گچساران به مناسبت هفته دولت
  • تغییر یکی از مدیران شهرستان کهگیلویه
  • 4 انتصاب در اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟