مشروح اخبار


» توقف هواپیما در ایستگاه بین‌ راهی برای سوار کردن مسافر!



راک نیوز :پرواز ساعت 21:55 شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به شماره پرواز IR329 که قرار بود مسافران را در پروازی مستقیم به سمت تهران جابجا کند، بدون اطلاع‌رسانی قبلی در فرودگاه اصفهان فرود آمد و در این حین مسافران اصفهان پیاده شدند و مسافران جدید سوار هواپیما شدند.

یکی از مسافران این پرواز در این‌باره گفت: این هواپیما بدون اطلاع‌رسانی به مسافران تهران در فرودگاه اصفهان فرود آمده است و این درحالی است که به هیچ یک از این مسافران درباره این توقف اطلاعاتی داده نشده بود.

وی ادامه داد:‌تنها مسافران درحالی که در پشت گیت ورودی پرواز در فرودگاه شیراز بودند، به آنها اعلام شد که پرواز آنها در اصفهان توقف دارد و حدود 30 دقیقه در فرودگاه اصفهان معطلی خواهیم داشت.

این مسافر افزود: زمانی که دیگر مسافران در این باره به میهمانداران اعتراض کردند، میهمانداران اعلام کردند که در حال سوختگیری هستیم و پس از اتمام سوختگیری دوباره پرواز می‌کنیم و این جای تعجب دارد که هواپیمایی از فرودگاه شیراز حرکت کند و آنقدر سوخت نداشته باشد که بخواهد باز در فرودگاه اصفهان توقف کرده و سوختگیری کند. درحالی که طبق قانون یک هواپیما باید به اندازه مسیر رفت و برگشت خود سوخت به همراه داشته باشد.

این مسافر افزود: قطعا اگر اطلاع‌رسانی از قبل انجام می‌شد و مسافران می‌دانستند که در فرودگاه اصفهان معطل می‌شوند ایرلاینی دیگر را برای پرواز خود انتخاب می‌کردند.

وی تصریح کرد: این نحوه مسافرگیری به شیوه حمل و نقل عمومی جاده‌ای آن هم در سال‌های قبل، در شرایطی انجام می‌شود که نرخ بلیت‌های هواپیما افزایش یافته و مسافران انتظار دارند در قبال این افزایش قیمت‌ها خدماتی با کیفیت بهتر دریافت کنند.

این مسافر تصریح کرد: این عدم اطلاع‌رسانی درحالی است که اغلب مسافران بلیت‌های خود را از طریق اینترنت و سایت خرید بلیت ایران ایر خریداری کرده‌اند و همگی اذعان دارند که درباره اطلاعات این پرواز در آن سایت قید شده بود بدون انجام توقف، پرواز صورت می‌گیرد.




تاریخ انتشار : 15 دی 1391, 01:05



» اخبار مرتبط:

  • تاخير 5 ساعته پرواز شيراز – تهران /مسافران سرگردان
  • تأخیر 6ساعته پرواز ؛ درگیری مسافران با مسؤول پرواز
  • پرواز تهران - بندرعباس، به بندر نرسید
  • شرایط بد جوی پرواز دوبی -بندرعباس را راهی شیراز کرد
  • نقص فنی پرواز کویت-مشهد را در شیراز به زمین نشاند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟