مشروح اخبار


» ۱۵۵ پایگاه برای اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان امسال



با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد در تابستان امسال ۱۵۵ پایگاه مختلف در نظر گرفته شده است.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : از این تعداد ۲۶ پایگاه مربوط به تشکل های دانش اموزی ،۱۵ پایگاه دارالقرآن،۱۳ تا پژوهش سرا است.

 سید بهاالدین ملک حسینی افزود:۱۴ تا پایگاه کانون فرهنگی و تربیتی ،۳۵ تا برای مجتمع و سالن های ورزشی۱۳ تا هسته های مشاوره و ۳۹ پایگاه مدرسه ای از دیگر پایگاههای در نظر گرفتا شده برای اجرای این طرح است.
وی شعار اصلی اوقات فراغت امسال را ( هر دانش آموز یک مهارت ) برشمرد و افزود:تحقق شعار امسال و سیاست های تحول بنیادین آموزش و پرورش از مهمترین سیاست های اوقات فراغت دانش آموزی امسال است.
آقای ملک حسینی با تشریح پیش بینی ها و اقدامات صورت گرفته برای اجرای طرح اوقات فراغت دانش آموزی امسال گفت:تهیه و بارگزاری پوستر و تیزر تبلیغاتی فعالیت های تابستانی در شبکه آموزشی شاد،استفاده از ظرفیت ها و فرصت های درون و برون سازمانی برای اطلاع رسانی برنامه ها و فعالیت های تابستانی بویژه رسانه ملی،پیگیری برای تعریف دوره های آموزشی و انتخاب مدیران دوره‌ها در سامانه همگام ،اطلاع رسانی به مدارس برای ورود و ثبت نام دانش آموزان در سامانه همگام و نیز پیگیری جلسات استانی،شهرستانی و مناطقی برای اجرای برنامه های اوقات فراغت دانش آموزی در تابستان امسال از مهترین اقدامات و پیش بینی های انجام شده است .



تاریخ انتشار : 17 خرداد 1401, 14:29



» اخبار مرتبط:

  • 4میلیاردریال به اوقات فراغت دانش آموزان اختصاص یافت
  • اجرای طرح تابستانه اوقات فراغت در76 پایگاه ویژه کهگیلویه وبویراحمد آغاز شد
  • کمبود تجهیزات سرمایشی استقبال را کم می‌کند/تمایل 3000دانش آموزگچسارانی به اوقات فراغت
  • موازی‌کاری در اوقات فراغت دانش‌آموزان پذیرفتنی نیست
  • آغازطرح هجرت با100دانش آموزدرقلعه رئیسی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟