مشروح اخبار


» تاکید نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بر رفع موانع‌های پتروشیمی دهدشت/رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پتروشیمی دهدشت تامین اعتبار می شود.



نماینده‌ کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی خواستار رفع مانع‌های پتروشیمی دهدشت از رییس مجلس شورای اسلامی شد.

بهره برداری کامل از پتروشیمی دهدشت در سال ۱۴۰۹ و پیگیری احداث سد آبریز توسط رئیس مجلس خبرهای خوش قالیباف در سفر به شهرستان کهگیلویه بود.

به گزارش راک نیوز ، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از پتروشیمی دهدشت، با توجه به نواسانات برقی این پروژه، خواستار تأمین برق پایدار آن از رئیس کمیسیون انرژی مجلس شد.


وی خواستار تعیین تکلیف خوراک این پروژه شد و اظهار کرد: ما در مجلس شورای اسلامی به جد تمام هزینه‌های آن را حل خواهیم کرد به شرطی که کار در مسیر دقیق خود حرکت کند.
رئیس مجلس در ادامه صحبت‌های خود گفت: به جد پیگیر احداث سد آبریز کهگیلویه هستم.
عبدالعلی علی‌عسگری مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج‌ فارس نیز از حمایت صددرصد مالی و ریالی برای پتروشیمی دهدشت خبر داد.
 
معاون وزیر نفت نیز از قول پشتیبانی همه جانبه وزارت نفت برای پیشبرد تامین برق پتروشیمی خبر داد.
حسن نشان‌زاده مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در این آیین با بیان اینکه پتروشیمی دهدشت بعد از ۱۵ سال کلنگ‌زنی هنوز ۳۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: ان شاء‌الله با یک سرعت کار، این پروژه تا سال ۱۴۰۳ در خط تولید قرار می‌گیرد و سال ۱۴۰۹ به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.
 

تاکید حجت الاسلام موحد بر رفع موانع‌های پتروشیمی دهدشت
نماینده‌ کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی خواستار رفع مانع‌های پتروشیمی دهدشت از رییس مجلس شورای اسلامی شد.
 حجت‌الاسلام سید محمد موحد در بازدید رییس مجلس شورای اسلامی از پترو‌‌شیمی دهدشت اظهار کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد و به تبع آن حوزه انتخابیه اینجانب یک حوزه بسیار وسیع و کوهستانی است و ابعاد محرومیت در نقطه به نقطه آن خودنمایی می‌کند.
نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار است از این سفر تلالو در منطقه صورت بگیرد و پروژه پتروشیمی از این وضعیت بیرون بیاید.
وی خواستار رفع مانع‌های پتروشیمی دهدشت شد و افزود: تقاضای مردم از شما این است این پروژه در زمان وعده داده شده اولیه به بهره‌برداری برسد.
حجت‌الاسلام موحد سد آبریز را یادآور شد و با بیان اینکه با احداث این سد ۳۵  هزار هکتار از دشت‌های کهگیلویه و چرام شکوفا می‌شوند گفت: انتظار داریم در این راستا کمک کنید تا از این وضع اسفبار و فقر و محرومیت بیرون بیاییم.



تاریخ انتشار : 14 تیر 1401, 14:04



» اخبار مرتبط:

  • تاجگردون خبر داد؛پیشرفت فیزیکی 52 درصدی پروژه پتروشیمی گچساران
  • کانال تلگرامی عدل هاشمی و خبری خوش
  • نماینده مردم کهگیلویه بزرگ وعده داد:شروع عملیات اجرایی سیمان سپو و پتروشیمی دهدشت تا یک ماه دیگر
  • رویا یا واقعیت/ بهره برداری ازپتروشیمی دهدشت در اینده نچندان دور
  • ورود 320 میلیون یورو فاینانس به پتروشیمی های گچساران و دهدشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟