مشروح اخبار


» مدیرکل ستاد بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان سیل در روزهای تاسوعا و عاشورا/ مردم همچنان مراقب باشند



مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمک‌رسانی به مردم آسیب‌دیده از سیل استان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای تعطیل تاسوعا و عاشورا هم ادامه دارد.

کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان سیل در روزهای تاسوعا و عاشورا/ مردم همچنان مراقب باشند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمک‌رسانی به مردم آسیب‌دیده از سیل استان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای تعطیل تاسوعا و عاشورا هم ادامه دارد.
به گزارش راک نیوز، علیرضا نیکروز از ادامه کمک‌رسانی به مردم آسیب‌دیده از سیل خبر داد و گفت: با تاسی از مکتب امام حسین(ع) خدمت در تاسوعا و عاشورای حسینی ادامه دارد و همچنان در کنار مردم آسیب دیده از سیل هستیم.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم کماکان مراقب باشند، گفت: هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد برای روزهای پیش‌رو هشدار نارنجی صادر کرده است.
وی عنوان کرد: طبق اعلام هواشناسی، رشد ابرهای همرفتی و ادامه فعالیت سامانه بارشی و خیزش گرد و خاک در روزهای یک‌شنبه تا پنج‌شنبه پیش‌بینی می‌شود.
نیکروز بیان کرد: رگبار باران همراه با رعد و برق، وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اجتناب از تردد و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌های فصلی، عدم تردد عشایر کوچ‌رو و دام‌ها در ارتفاعات، تسریع در برداشت مزارع برنج، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، عدم پارک خودروها در کنار درختان فرسوده، عدم پرواز با هواپیماهای سبک و بالگرد و آمادگی دستگاه‌های اجرایی مانند نیروهای امدادی، راهداری، شهرداری، وزارت نیرو جهت مقابله با بحران‌ها توصیه می‌شود.
انتهای پیام/



تاریخ انتشار : 15 مرداد 1401, 21:33



» اخبار مرتبط:

  • هشدار؛ کهگیلویه و بویراحمد همچنان در وضعیت قرمز/ مدیران تا پایان وضعیت قرمز تمام قد در کنار مردم باشند
  • هشدار در پی ورود سامانه مونسونی به کهگیلویه و بویراحمد/ دستگاه‌‌‌ها در آماده‌باش کامل باشند
  • لغو تمامی ماموریت‌ها و مرخصی‌های کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ساعت کاری ادارات کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد/ پنج‌شنبه‌ها تعطیل شد
  • بسیج تمام امکانات برای امدادرسانی به سیل‌زدگان در کهگیلویه و بویراحمد/ مردم برای تهیه عکس به رودخانه‌ها نروند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟