مشروح اخبار


» خبر خوش مدیر کل راه و شهرسازی برای متقاضیان مسکن ملی در کهگیلویه و بویراحمد



مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح آخرین وضعیت مسکن ملی در این استان از یک خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی خبر داد.

به گزارش راک نیوز،محمد راستا در گفت و گو با خبرنگاران گفت: بالغ بر 58 هزار متقاضی مسکن ملی در استان داریم که افراد واجد متقاضی مشخص  و در تمامی شهرستان ها ساخت و ساز ها آغاز شده است.

 
وی ابراز داشت: مسکن ملی در شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد در مرحله آماد سازی، پی سازی و صدور پروانه قرار دارد.
 
 
مدیر کل راه و شهرستازی با اشاره به کمبود زمین در شهر یاسوج برای ساخت مسکن ملی متقاضیان گفت: 55 درصد از متقاضیان واجد شرایط مسکن ملی در شهر یاسوج ثبت نام کرده و عدم همکاری دستگاه های خدمات رسان آب و برق در محل کارگاه ها مشکل آفرین شده که در حال پیگیری برای رفع این نواقصات هستیم.
 
 
راستا در ادامه افزود: کمبود زمین از اساسی ترین مشکل در مرکز استان برای ساخت مسکن ملی بوده و باتوجه به اینکه اطراف یاسوج جنگلی می باشد امکان تخریب جنگل و ساخت مسکن وجود ندارد.
 
 
مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در مرکز استان 2 سایت ارم و جهاد مشغول به فعالیت هستند و پیشرفت خوبی دارند گفت : در مجموع این سایت ها 655 واحد در حال ساخت می باشد که وضعیت پیشرفت فیزیکی خوبی دارند.
 
 
وی با تاکید بر صدور پروانه ساخت و پی ریزی مسکن ملی در سایر شهرستان های استان گفت: در شهرهایی که ظرفیت وجود دارد به زودی با اعلام وزارت سامانه بازگشایی و متقاضیان در استان می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.
 



تاریخ انتشار : 31 مرداد 1401, 13:03



» اخبار مرتبط:

  • 368 واحد مسکن مهر گچساران آماده واگذاری است
  • 1686واحد مسکن مهر در کهگیلویه و بویراحمد آماده واگذاری است
  • سه هزار و 402 واحد مسکن مهر در کهگیلویه و بویراحمد آماده واگذاری است
  • مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه‌وبویراحمد مطرح کرد؛ آب آشامیدنی مسکن ملی دهدشت تامین می‌شود
  • واگذاری حدود ۲ هزار واحد مسکن مهر در استان کهگیلویه وبویراحمد/جزییات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟