مشروح اخبار


» پیام تسلیت رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ



در پی اقدام تروریستی حمله به زائران و نمازگزاران حرم مطهر شاهچراغ (ع)، دکتر رحیم اکرامی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامي استان کهگیلویه و بویراحمد ، ضمن محکومیت این جنایت بزدلانه، شهادت جمعی از هم‌وطنان به ویژه دو شهید والامقام هم استانی را تبریک و تسلیت گفت.  

به گزارش راک نیوز،در پی اقدام تروریستی حمله به زائران و نمازگزاران حرم مطهر شاهچراغ (ع)، دکتر رحیم اکرامی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامي استان کهگیلویه و بویراحمد ، ضمن محکومیت این جنایت بزدلانه، شهادت جمعی از هم‌وطنان به ویژه دو شهید والامقام هم استانی را تبریک و تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم
إنا لله و إنا إلیه راجعون
ایران اسلامی در حیات پربرکت خود همواره، قربانی جنایات تروریست هایی بوده است که انواع تخریب، جنایت و کشتار را علیه مردم شهید پرور به دستور اربابان صهیونیست خودبه کار بسته اند. 
 اینجانب به نمایندگی از جامعه دانشگاه آزاد اسلامی استان ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی و ناجوانمردانه و عرض تسلیت و تبریک شهادت هموطنان بی گناه به خانواده های معظم شهدا ،مقام معظم رهبری (مدظله العالی )، ملت شریف ایران و همچنین خانواده معزز شهدای والامقام هم استانی از خداوند متعال برای مجروحان شفای عاجل مسالت دارم.
 خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی استان ضمن محکومیت این جنایت ددمنشانه، از آحاد ملت فهیم ایران اسلامی، نخبگان و فرهیختگان انتظار دارد در برابر این‌گونه اقدامات، با هوشیاری و بصیرت، حمایت همه‌جانبه خود را از ایران مقتدر اسلامی اعلام دارند و با وحدت کلمه و حفظ انسجام ملی استوارتر از قبل فتنه‌های دشمنان را بی‌اثر نمایند.
رحیم اکرامی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد



تاریخ انتشار : 6 آبان 1401, 01:01



» اخبار مرتبط:

  • پیام تسلیت رئیس دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد
  • پیام دعوت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس
  • پیام رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز
  • پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان به استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد
  • واکنش مسولان استان کهگیلویه و بویراحمد به حمله انتحاری علیه نیروهای سپاه پاسداران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟