مشروح اخبار


» گمرک خبر داد : قاچاق ۱۵۶ درصد رشد كرد



گمرک کشور اعلام کرد: طی ۹ ماهه امسال، ارزش پرونده‌های متشکله قاچاق با ۱۵۶ درصد افزایش به رقم ۹ هزار و ۴۶۳ میلیارد و ۲۵۲میلیون رسید. گمرک: قاچاق ۱۵۶ درصد رشد كرد  ، گمرک جمهوری اسلامی اعلام کرد، در ۹ماهه سال جاری ۱۸ هزار و ۵۶۷ فقره پرونده کالای قاچاق توسط گمرکات کشور تشکیل شد. تعداد پرونده‌های متشکله قاچاق در ۹ماهه سال ۱۳۹۱ نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۶ درصد کاهش داشته است.

به گزارش تسنيم، درخصوص ارزش پرونده‌های متشکله قاچاق در ۹ ماهه سال جاری می‌افزاید: در این مدت ارزش پرونده‌های متشکله قاچاق با ۱۵۶ درصد افزایش به رقم ۹ هزار و ۴۶۳ میلیارد و ۲۵۲میلیون رسید.

براساس این گزارش جریمه تعیین شده برای پرونده‌های متشکله قاچاق در این مدت ۲۶ هزار و ۶۲۳ میلیارد و ۱۲۹ میلیون ریال بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

این گزارش می‌افزاید: بیشترین تعداد پرونده‌های متشکله قاچاق در ۹ ماهه سال ۱۳۹۱ توسط گمرکات استان آذربایجان غربی تشکیل شده است که تعداد ۳هزار و ۶۶۳فقره بوده که بیش از ۱۹ درصد از تعداد کل پرونده‌های متشکله قاچاق را به خود اختصاص داد.

براساس این گزارش گمرکات استان کرمان نیز با تشکیل پرونده‌های متشکله قاچاق به ارزش ۵هزار و ۸۷۷میلیارد و ۲۵۹میلیون ریال در ۹ ماهه سال جاری بیشترین میزان پرونده‌های متشکله به لحاظ ارزش را دارا بود.



تاریخ انتشار : 27 دی 1391, 06:52



» اخبار مرتبط:

  • 5 میلیون و 322 هزار دلار کالا از گمرک کهگیلویه و بویراحمد صادر شد
  • رشد19درصدی صادرات در10ماهه امسال
  • گزارش نه ماهه گمرک یاسوج:78میلیارد کالای قاچاق در کهگیلویه وبویراحمد
  • کشف دو میلیون قطعه مواد محترقه قاچاق آنهم از نوع چینی
  • کشف یک میلیارد تومان کالاي قاچاق در فیروزآباد توسط سربازان گمنام امام زمان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟