مشروح اخبار


» مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد:238 خانوار روستاهای مختار و فیروزآباد تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار می گیرند



مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با راه اندازی ایستگاه ارتباطی فیروزآباد و مختار شهرستان بویراحمد، 808 نفر از خدمات اینترنت پرسرعت برخوردار می شوند.

238 خانوار روستاهای مختار و فیروزآباد تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار می گیرند




مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با راه اندازی ایستگاه ارتباطی فیروزآباد و مختار شهرستان بویراحمد، 808 نفر از خدمات اینترنت پرسرعت برخوردار می شوند.



به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد سید محمودرادمنش مدیرکل ارتباطات استان در بازدید از روستاهای فیروزآباد و مختار شهرستان بویراحمد اظهار کرد: روستاهای ده بزرگ فیروزآباد، یوسف آباد و داوود آباد مختار روستاهایی هستند که با راه اندازی این ایستگاه ارتباطی به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند.



مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به تلاش بی وقفه وزارت ارتباطات برای اتصال همه روستاهای بالای 20 خانوار به اینترنت پر سرعت، اظهار کرد: در طرح اتصال روستاها به شبکه ملی اطلاعات بیش از 90 درصد روستاهای استان از اینترنت پر سرعت بهره مند شدند که اکثر این روستاها دارای نسل چهارم اینترنت هستند.




رادمنش اضافه کرد: اعتبار اجرای این طرح قریب شصت میلیارد ریال است که از محل اعتبارات ملی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین شده است.




مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ضمن اشاره به تلاش وزارت ارتباطات در جهت تحقق عدالت ارتباطی در کشور، خاطرنشان کرد: با تحت پوشش ارتباطی قرار گرفتن جمعیت روستایی، دسترسی به آموزش آنلاین، خدمات سلامت و امکان انجام تراکنش های بانکی به صورت برخط برای روستاییان فراهم می شود.



تاریخ انتشار : 15 آذر 1401, 09:15



» اخبار مرتبط:

  • راه اندازی سایت ارتباط روستایی در دم تنگ لنده/اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان لنده
  • مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:شروع پروژه احداث سایت ارتباطی روستای خلیفه ای بخش سوق
  • اتصال ۶۱ روستای کهگیلویه وبویراحمد به شبکه ملی اطلاعات
  • مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان به یک کهگیلویه و بویراحمدی رسید
  • مدیرکل ارتباطات و فناوری استان کهگیلویه و بویر احمد منصوب شد +حکم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟