مشروح اخبار


» تجدید میثاق کارکنان شبکه دنا با تنها شهید رسانه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد



مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مدیران و کارکنان این سازمان، گلزار مطهر شهید خداعفو عبدیان را عطر افشانی کردند.

به گزارش راک نیوز،مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مدیران و کارکنان این سازمان، گلزار مطهر شهید خداعفو عبدیان را عطر افشانی کردند.

تجدید میثاق کارکنان شبکه دنا با تنها شهید رسانه‌ای استانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، امیر رئوف در حاشیه این مراسم با بیان اینکه شهید خداعفو عبدیان، جان خود را در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی تقدیم انقلاب اسلامی کرد، گفت: این شهید والامقام سابقه طولانی در رسانه ملی داشت، در ایامی نیز در شبکه خبر مشغول به فعالیت بود و ما هر ساله به منظور نماد الگو و اسوه خدمت خانواده می‌رسیم و یاد این شهید را گرامی می‌داریم.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان با اشاره به اینکه امروزه ما در یک جنگ رسانه‌ای و روایتی قرار داریم، افزود: عواملی مثل تصویربرداران، برنامه سازان و خبرنگاران در این خط مقدم قرار دارند و لذا مقام معظم رهبری به این موضوع و جهاد تبیین تاکید زیادی دارد و همین امر رسالت ما را بیشتر کرده است.
وی اضافه کرد: هدف امروز ما تجدید میثاق با شهیدان به ویژه شهید خداعفو عبدیان است و امیدواریم در این مسیری که انتخاب کردیم ثابت قدم بمانیم و بتوانیم رسالت رسانه‌ای خودمان را به نحو احسن ادا کنیم تا شرمنده شهداء نباشیم.
شهید"خداعفو عبدیانی"تصویر بردار شبکه خبر صدا و سیما، روز سه شنبه ۱۵ آذر ماه سال ۸۴ در اثر سانحه سقوط یک فروند هواپیمای C ۱۳۰ پرواز تهران–بندرعباس حین انجام ماموریت با جمعی از خبرنگاران، عکاسان، تصویر برداران رسانه‌های مختلف کشور و تعدادی از نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید.



تجدید میثاق کارکنان شبکه دنا با تنها شهید رسانه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد

 

تجدید میثاق کارکنان شبکه دنا با تنها شهید رسانه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد

 

تجدید میثاق کارکنان شبکه دنا با تنها شهید رسانه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد

 

تجدید میثاق کارکنان شبکه دنا با تنها شهید رسانه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد

 





تاریخ انتشار : 15 آذر 1401, 13:02



» اخبار مرتبط:

  • یادی از شهید کهگیلویه و بویراحمدی حادثه سقوط هواپیمای سی ۱۳۰ خبرنگاران
  • رئیس دانشگاه یاسوج در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت
  • مدیر کل صدا و سیما به همراه جمعی از معاونین و مدیران با فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند
  • مدیرکل صداوسیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد: ساخت تله فیلم درباره شهدا با مشارکت شبکه دنا و بنیاد شهید استان/ تولید20 انیمیشن پایی که جا ماند
  • فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد:چرا به دروغ در حال تخریب سد تنگ سرخ هستیم/این فیلم‌ها و کلیپ‌ها سرمایه‌گذار را فراری می‌دهند!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟