مشروح اخبار


» مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:نظارت بر پروژهای عمرانی استان بصورت سامانه ای دنبال می شود



مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از بروز رسانی سامانه جامع مدیریت و نظارت بر عمران و توسعه استان خبر داد.

نظارت بر پروژهای عمرانی استان بصورت سامانه ای دنبال می شود

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از بروز رسانی سامانه جامع مدیریت و نظارت بر عمران و توسعه استان خبر داد.


به گزارش راک نیوز،عیسی شهامت در کارگاه آموزش سامانه منتاک افزود: این سامانه با هدف پایش برخط اجرای برنامه ها و انجام پروژه های عمرانی در کشور ایجاد شده است و سعی دارد در مقایسه با فعالیت های انجام شده با شاخص ها و برنامه های اشاره شده در اسناد فرادستی زمینه توسعه متوازن و پایدار را در کشور تسریع نماید.
شهامت اظهار داشت: با راه اندازی سامانه منتاک و بارگذاری اطلاعات و داده های مورد نیاز در این سامانه اولویت های استان در حوزه پروژه‌های عمرانی شناسایی می شود.
وی به تهیه سامانه مدیریت و نظارت بر توسعه استان با نظارت کشور تحت عنوان منتاک اشاره کرد و گفت: این سامانه در حال تبدیل به یک سامانه ملی در زمینه مسائل عمرانی توسعه امور شهر و روستایی است.
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد هدف عمده راه اندازی سامانه منتاک را مدیریت بر پروژه های عمرانی استان و همچنین پایش تمام کمیسیون ها، جلسات و کارگروه‌های استان برشمرد و تصریح کرد: فعالیت های عمرانی تمام شهرهای استان و دستگاه های اجرایی در این سامانه ذخیره می شود.
وی با اشاره به اینکه در سامانه منتاک اطلاعات کامل تمام پروژه ها بارگذاری خواهد شد گفت: آنچه مسلم است مدیریت درست در گرو داشتن اطلاعات جامع و درست است و اطلاعات درست نیز برگرفته از فهم کارشناسی است.
شهامت با تاکید بر همکاری دستگاه‌های اجرایی استان با سامانه منتاک گفت: سامانه مدیریت و نظارت بر توسعه استان جهت ارزیابی و نظارت بر فعالیت های عمرانی دستگاه های اجرایی استان طراحی شده است.
به گفته مدیرکل دفتر فنی استانداری، خروجی این سامانه جهت گزارش گیری تجزیه و تحلیل و نظارت دقیق بر پروژها بوده و بهره برداری از این سامانه الزامی است.



تاریخ انتشار : 30 آذر 1401, 11:24



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:برگزاری جلسه آموزشی با دستگاه‌های اجرایی برای ثبت اطلاعات پروژه‌های عمرانی در سامانه منتاک
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۸۸ پروژه‌ عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت
  • هشدار در پی ورود سامانه مونسونی به کهگیلویه و بویراحمد/ دستگاه‌‌‌ها در آماده‌باش کامل باشند
  • ورود سامانه جدید بارشی کهگیلویه و بویراحمد را فرا می گیرد
  • مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ضرورت به روز رسانی اطلاعات محل سکونت افراد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟