مشروح اخبار


» چند خبر جدید از نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه



فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری یک نفر سارق حرفه‌ای موتورسیکلت با کشف2 دستگاه موتورسیکلت مسروقه در این شهرستان خبر داد.  

دستگیری سارق و کشف 2 دستگاه موتورسیکلت مسروقه در کهگیلویه 

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری یک نفر سارق حرفه‌ای موتورسیکلت با کشف2 دستگاه موتورسیکلت مسروقه در این شهرستان خبر داد.  
به گزارش راک نیوز،سرهنگ سید محمد موسوی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت دو دستگاه موتورسیکلت در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت. 
 و ی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی های هدفمند یک نفر سارق موتورسیکلت را شناسایی و دستگیر کردند. 
 موسوی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم 2 دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف و ضبط کردند.  
 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و موتورسیکلت ها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
**************************
کشف کالاهای قاچاق در کهگیلویه فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف کالاهای قاچاق از دو دستگاه خودروی پژو و پراید در این شهرستان خبر داد. 
 سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی کلات شهرستان کهگیلویه حین کنترل خودروهای عبوری محور دهدشت به پاتاوه به 2 دستگاه خودروی پژو و پراید مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند. 
 وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو های مذکور ۲۲۵ کیلوگرم گردو خارجی، ۴۲۴۸ عدد مسواک و 144 عدد سس سویا قاچاق کشف و ضبط کردند. 
 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را ۷۰۰ میلیون ریال اعلام کرده‌اند خاطرنشان کرد: در این راستا 2 نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.



تاریخ انتشار : 11 بهمن 1401, 12:39



» اخبار مرتبط:

  • دستگیری سارق موتورسیکلت در کهگیلویه
  • کشف موتورسیکلت مسروقه در کهگیلویه
  • ۲ خبر جدید از نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه
  • 4 خبر جدید از نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه
  • کشف سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه در کهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟