مشروح اخبار


» مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:تمدید تفویض اختیار بخشودگی جرایم مالیاتی مودیان تا پایان سال جاری



مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: مهلت طرح بخشودگی جرائم مالیاتی که در دهه فجر با هدف تکریم مودیان به اجرا درآمد،تا پایان سال جاری تمدید شد.

به گزارش راک نیوز،مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: مهلت طرح بخشودگی جرائم مالیاتی که در دهه فجر با هدف تکریم مودیان به اجرا درآمد،تا پایان سال جاری تمدید شد.

میلاد فرخان تصریح کرد که این بخشودگی در راستای تکریم مودیان و حمایت از ادامه فعالیت واحدهای کسب وکار در سال کمک به رونق تولید صورت گرفت.
وی بیان کرد تعداد پرشماری از فعالان اقتصادی از مزایای این طرح بهره مند شدند و با توجه به استقبال آنها این طرح مهلت آن تمدید شد.
وی گفت که اشخاص حقیقی تا ۲میلیارد ریال و اشخاص حقوقی تا ۳میلیارد ریال مشمول بخشودگی جرائم مالیاتی می شوند.
در اطلاعیه سازمان امور مالیاتی آمده است:
با توجه به استقبال مودیان محترم مالیاتی از افزایش میزان تسهیلات بخشودگی جرایم در نظر گرفته شده به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و همچنین در راستای تکریم مودیان محترم مالیاتی، بدین وسیله اختیار مدیران کل امور مالیاتی موضوع نامه شماره 200/24545/ص مورخ 1401/11/18 تا آخر سال جاری تمدید می‌گردد.
ضمناً مودیانی که بر اساس فراخوان‌های انجام شده ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی موضوع قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان شده اند ، مادامی که نسبت به صدور صورتحساب الکترونیکی اقدام ننمایند ، مشمول مفاد تفویض اختیار مذکور و تفویض های قبلی نخواهند بود.
در این ارتباط لازم است فهرست اشخاص مذکور و تغییرات انجام شده ، از طرف مرکز تنظیم مقررات، نظام پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان در اختیار ادارات کل امور مالیاتی قرار گیرد



تاریخ انتشار : 2 اسفند 1401, 08:28



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد:بخشودگی جرائم مالیاتی مؤدیان که بدهی خود را پرداخت کنند
  • یک خبر جدید از اداره کل امور مالیاتی استان کهگیلویه وبویراحمد
  • به یمن دهه مبارک فجر وتکریم مودیان/ جرائم مالیاتی بخشوده می شود
  • خداقوت مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد به همکاران در جهت رسیدگی به درخواست مودیان متقاضی بخشودگی جرائم مالیاتی
  • اولین روزهفته دولت،روز پرکار مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟