مشروح اخبار


» 500 موتورسوار در استان بوشهر کشته شدند



 غلامحسین سالم آبادی ظهر امروز جمع موتورسواران شهر بردخون در روستای شهنیا اظهار داشت: در سه سال گذشته 500 نفرموتورسوارهم استانی براثر تصادف فوت کرده‌اند که باعث ازهم پاشیدن بسیاری از خانواده‌ها و مشکلات روحی وروانی درجامعه شده است.

سالم آبادی افزود: این تصادفات اغلب براثر ناآگاهی وعدم آشنایی با قوانین و مقررات رخ داده و 60 درصد موتورسواران براثر ضربه سربه اشیاء سخت ازبین رفته‌اند که اگرکلاه ایمنی بر سر داشتند بسیاری از آنان اکنون زنده بودند.

مسئول آموزش پلیس راه استان بوشهر نیز گفت: رعایت نکات و مقررات در موتورسواری لازم و ضروری است زیرا موتورسیکلت با وجود اینکه وسیله‌ای برای تسهیل در رفت و آمد است در اکثر اوقات خطراتی را برای راکب خود به همراه دارد و عامل بسیاری ازمرگ و میرها در کشور شده است.

صدرالله بهی افزود: مردم هر روستا و شهر مکانی را برای انجام موتورسواری ایمن طراحی کنند و با داشتن کلاه ایمنی و دیگر وسایل ایمنی و رعایت مقررات و احتیاط کامل به موتورسواری بپردازند.

وی اضافه کرد: رعایت موارد ساده‌ای مانند چراغ عقب و جلو و راهنما، کلاه ایمنی، ترمز خطرات زیادی را از بین می‌برد پس اندکی به فکر کشور باشید زیرا ایران اسلامی برای توسعه و پیشرفت به جوانانی مانند شما نیاز دارد و هرگونه تلفات موجب ضایعات وعوارض مختلف مادی، معنوی و روانی خواهد شد.

در پایان به هر موتورسوار یک کلاه ایمنی هدیه شد و بیش از 100 موتورسوار با کلاه ایمنی و به صورت هماهنگ از فلکه ورودی تا مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) حرکت کردند تا فرهنگ موتورسواری ایمن در جامعه همگانی شود.

این مراسم به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای شهنیا با مشارکت پلیس راه استان واداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر برگزار شد.




تاریخ انتشار : 7 بهمن 1391, 01:45



» اخبار مرتبط:

  • برخی گزارشات پخش شده از شبکه دنا !!!!/اگر ناراحت نمیشوید
  • گاز شهر دوگنبدان به مدت دو روز قطع می شود
  • آیت الله مکارم شیرازی: باید فکری به حال پراید کرد
  • یک کارگر ساختمانی در دهدشت در حین کار جان باخت
  • قاتلان حادثه آب‌پخش دوشنبه در ملا عام اعدام می‌شوند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟