مشروح اخبار


» کسب رتبه برتر سال ۱۴۰۰ شورای اقامه نماز اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد در بین دستگاه های اجرایی استان



شورای اقامه نماز این اداره کل در ارزیابی عمکرد فعالیت های نماز دستگاه های اجرایی استان بر اساس مستندات ارسالی در سال ۱۴۰۰، رتبه شایسته تقدیر ویژه را کسب کرد.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد؛ شورای اقامه نماز این اداره کل در ارزیابی عمکرد فعالیت های نماز دستگاه های اجرایی استان بر اساس مستندات ارسالی در سال ۱۴۰۰، رتبه شایسته تقدیر ویژه را کسب کرد.

پنجمین اجلاس استانی نماز با حضور آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، معاونین استاندار، قاسمی مدیر ستاد اقامه نماز استان و جمعی از مدیران کل و ائمه جمعه و جماعات در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه یاسوج برگزار شد.
در این مراسم، قاسمی مدیر ستاد اقامه نماز استان ضمن قدردانی از مدیران برتر و دبیران و اعضای شورای ستاد اقامه نماز دستگاه های اجرایی گفت: ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ دستگاههای اجرایی استان در راستای گسترش برنامه های ترویج و توسعه فرهنگ نماز، توسط تیم ارزیابی و بازرسانی از ستاد اقامه نماز، دفتر نماینده ولی فقبه در استان، استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی انجام شده است.
در پایان این مراسم از بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، مجتبی میرزاده دبیر شورای اقامه نماز این اداره کل و چند تن دیگر از مدیران استانی به جهت اهتمام در توسعه فعالیت های مربوط به اقامه نماز، تقدیر به عمل آمد.



تاریخ انتشار : 22 اسفند 1401, 17:34



» اخبار مرتبط:

  • رتبه برتر سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در اجلاس نماز/" معتمدی‌پور" این بار در حوزه فرهنگ و دین روی سکو رفت
  • رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد/جزییات
  • معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:برگزاری نمازجماعت در ادارات زمینه ساز ارائه مطلوبتر خدمات به مردم است
  • اهدای لوح تقدیر ستاداقامه نماز به مدیرکل امورمالیاتی کهگیلویه وبوبراحمد
  • معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد:توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز بیش از سنوات گذشته مورد توجه قرار گیرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟